Hur många av er har haft förhållande?

Mer
3 år 4 månader sedan #1303788 av memphis
Jag var väldigt socialt vältränad innan jag blev sjuk. Kunde prata med vem som helst om vad som helst, hur länge som helst. Hade aldrig några problem socialt. Men den förmågan är som bortblåst nu. Jag tycker att det är en stor ansträngning att samtala.
Mer
3 år 4 månader sedan #1303789 av Klanggedin
Har haft grunnande kring samtal och sådär men har alltid fungerat i terapi.. terapeuter brukar vara följsamma och jag brukar ha en tendens att ta allt rampljus..

Finns ett problem... Jag kanske bygger min identitet baserat på psykologiska test snarare än verklighet...
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1303790 av Cosmos

Geta skrev: Tidigare var en kvinna som bytte kön till man, tvungen att sterilisera sig. Det är inte så längre, därför kan en man ha en livmoder och föda barn.

Att en kvinna gör om sig till man skildras sällan medan det motsatta är ganska vanligt. Undrar vilket som är jobbigast?

En man med livmoder som föder barn, what else is new?
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 4 månader sedan #1303901 av Admin1
Det är komplicerat att samtala med andra. Man skall kolla ansiktsuttryck och lyssna vad de säger. Sedan snabbt formulera ett svar. Det skall gå så snabbt och det klarar vi inte.
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1303919 av Slyngelsnubben
Vadå klarar det inte ? Jag har inga problem med att samtala med andra
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 4 månader sedan #1304003 av Pg
När jag hade ett förhållande tyckte hon att jag inte pratade tillräckligt och att det var svårt att få kontakt med mig.