Positiva saker

Mer
18 år 8 månader sedan #21112 av Fredrik
Positiva saker skapades av Fredrik
Jag undrar lite över vad som är positvia saker i era liv just nu. Vad finns det just nu för postiva saker som gör att livet blir lite lättare?

För mig är det väl först familjen och andra människor som är kopplad till den. Vi träffas vid olika tillfällen när något behöver göras, eller på kalas och dyl.
Sedan är det mina dagliga promenad som jag tar varje dag, den har blivit ganska viktig för mig.
Sen har jag börjat besöka ett ställe med andra som har psykisk ohälsa. Jag kommer att gå dit med jämna mellanrum för att få sällskap och få prata lite med andra.
Det är väl det som är positivt just nu i mitt liv. Hoppas göra listan lite längre med tiden.

Kanske kan man få några mer tips från er andra också.

mvh Fredrik
Mer
18 år 8 månader sedan #21114 av Frenia
Svar från Frenia i ämnet Positiva saker
Min hund
Mer
18 år 8 månader sedan #21131 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Positiva saker
2-timmars promenad varje dag när vädret är fint.
Dagliga kontakten med mina föräldrar
Varje dag maler jag 4 tsk linfrön, som jag tar med en E-vitamintablett. Jag tycker att jag mår sämre när jag ibland slutar med det.
Sysselsättning är väldigt viktigt. Försöker alltid göra någonting och vara aktiv.
God sömn - försöker sova minst 8 timmar varje natt.
Mer
18 år 8 månader sedan #21133 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Positiva saker
Familjen
Vännerna
Arbetet
Ideelt engagemang
Promenader
Matlagning
Musik
Film
Böcker...
Mer
18 år 8 månader sedan #21136 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet Positiva saker
Isa, hoppas min lista kommer bli lika lång som din framöver! Jag vill lägga till böckerna till min lista också. Just nu är det Alistair Maclean som gäller.
  • kgu
  • Besökare
  • Besökare
18 år 8 månader sedan #21139 av kgu
Svar från kgu i ämnet Positiva saker
Jag promenerar 1 timma 5 dagar i veckan och finner det tillfredställande.
Musik är ett megastort intresse för mig också. Jag blev erbjuden precis som dig Fredrik att få träffa andra människor som mår dåligt, fast längre fram i höst och det kanske blir roligt. Annars så är det rätt tungt nu,så jag finner inget intresse i mycket.