Positiva saker

Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1174061 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Positiva saker
Har jag svårt för, jag springer för
svårt och tungt samt dålig balans inte ens 10 meter för att hinna bussen springer jag, dock ökar jag gåendet fortare om jag förstår att föraren väntar på mig.

Dock kan jag göra en gest med handen för att visa i backspegeln kör. Det är ofta samma förare på linjen så de vet vem jag är. så de har empati och förstår min situation. Det hjälper att vara trevlig mot de som sitter och kör jag gör en tummen upp när jag går av.

Om föraren inte kör ryckigt och inte bryr sig om körkomfort vad gäller upplevelsen av resan, ofta väntar de med att köra tills jag är jämsides med föraren det är ju gesten tummen upp de vill se av mig då. de skiner upp jag tror de lever på det den dan. Annars får de en tummen upp i backspegeln De som alla gillar en gest som är berömmande


när jag bodde i min första lägenhet och på morgonen jag började 06.00 på jobbet på Pripps och vaknade sent gick jag ut såg bussen på hållplatsen så fort jag kom utanför huset, då sprang jag föraren väntade in mig då var kl 05.50 en hållplats utanför jobbet och jag stämplade in före kl 06.00

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Nissegossen.