Positiva saker

Mer
10 år 10 månader sedan #593954 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Positiva saker
Jag har bara druckit öl en gång på tre veckor och fick som svar på det ont i huvudet...
Mer
10 år 10 månader sedan #594014 av sisan
Svar från sisan i ämnet Positiva saker
Hej! Med mig har det varit tillochfrån.
Äntligen börjar det någon form av ORDNING.
Pga rehabersättning tar slut i början av aug så är jag ute på arbetsträning inom omsorg.
Trivs bra med det. Frågan om ev anställning har ej diskuterats ännu.
Lönebidrags arbete blir det nog isåfall.
Livet i sig fyller jag med roliga göranden tex. bada med mina hundar i sjön och skrattar gott när amstaff Lllis jagar en fytboll. :D Längre och längre ut.
Han hunden Isku står som motvikt på stranden.(fästa i var sin ända av repet)
Vem som får uppdraget att hämta bollen är klart jag och fullt påklädd :D (vet hurdan jag är såklart finns byteskläder med
Ha en skön sommar allesammans.
Mer
10 år 10 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #594060 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Positiva saker
Blommorna som blommar så vackert.

Ha en skön sommar du med Sisan :)
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 9 månader sedan #1172667 av Pg
Svar från Pg i ämnet Positiva saker
Jag har kommit fram till att jag är ateistisk agnostiker, jag tror inte det finns någon gud men
man kan inte bevisa att han inte finns heller.
Men även om det finns en gud tror jag han vill att vi lever våra liv utan att han blandar sig i.
Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1172677 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Positiva saker
Gammalt sedan länge den här tråden du har grävt djupt på viska

Pg skrev: Jag har kommit fram till att jag är ateistisk agnostiker, jag tror inte det finns någon gud men
man kan inte bevisa att han inte finns heller.
Men även om det finns en gud tror jag han vill att vi lever våra liv utan att han blandar sig i.


Det är bara att det verkar som förutom Gud andra också lägger sig i lägger sig i, de tjatar inom en vad man
skall göra de är inom en och lägger sig i, i tanken där finns ingen frid tro mig

Att jag skulle vara sjuk skrattar jag åt, men får hålla god min annars hamnar man i Stollträsk

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 9 månader sedan #1172678 av Pg
Svar från Pg i ämnet Positiva saker
Jag försökte leta efter Vad är dagens positiva sak eller vad den tråden heter men hittade den inte
utan den här kom upp. Så jag skrev i den.:D