Positiva saker

Mer
18 år 8 månader sedan #21183 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet Positiva saker
Idag är jag väldigt positiv och ska nog ge mig ut på stan och shoppa runt lite. Behöver bla en ny digitalbox, en ny plånbok och en tröja tror jag.
Förhoppningsvis kommer jag så långt, ska käka lite brunch först.
Ha en bra dag till er alla.
Mer
18 år 8 månader sedan #21542 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet Positiva saker
Jag trivs på mitt nya ställe, där det finns möjlighet att jobba med händerna. Man får komma och gå som man vill och man gör bara det man orkar med. Precis vad jag behöver just nu.
Männsikorna där verkar också väldigt trevliga. Äntligen verkar det som jag har lyckats bryta lite med min isolering!
Det känns skönt att få umgås med folk med liknande problem. Det känns som om man får vara sig själv mer.
Detta känns som ett lyft för mig, vardagen känns mer betydelsefull nu.
Mer
18 år 7 månader sedan #21931 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet Positiva saker
Hoppas på en vit vinter med mycket snö och dagar med blå himmel. Är inte lika rädd för mörkret och höstrusket längre.
Kan man dela dagarna med andra människor klarar man det mesta tror jag.
Mår bättre och bättre nu när min isolering är bruten.
Tackar gud för att det finns ställen där man får vara sig själv och umgås med andra.
Kanske borde det finnas mer sådana ställen?

mvh Fredrik
  • Erase
  • Besökare
  • Besökare
18 år 7 månader sedan #21941 av Erase
Svar från Erase i ämnet Positiva saker
Jag mår bra på kvällarna - för jag är nattmänniska, jag gillar faktiskt hösten bäst när det är så mörkt p.g.a att jag som sagt är nattmänniska, jag tycker om musik också + viska, äta på flott restaruang är trevligt , se massa video filmer också,
favoritmat är hamburgare+pommes frites+cola+paj.
Skulle vilja resa runt till olika badorter eller metropoler runt om i europa.
Tycker att julen skall bli trevlig med gran och god mat.
Mer
18 år 7 månader sedan #22128 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet Positiva saker
Det som är positivt nu är att jag är kär i en tjej som står i tobaksaffären.
Hon håller mig vid liv. Jag vet inte om hon är kär i mig,men hon pratar så mycket med mig. När jag ska svara på hennes frågor så låser det sig rejält. Jag är oerhört blyg för tjejer. Kan detta bero på min sociala fobi?

Annat som är positivt är att jag gått ner i vikt. Jag motionerar mycket och jag har gått ner 6 kilo på 5 veckor. Jag tycker att man har gått ner lite för mycket på en så kort tid. Jag har mindre matlust sen jag började motionera. Det kanske är dags att unna sig en pizza i veckan igen om man orkar.
Mer
18 år 7 månader sedan #22139 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet Positiva saker
Jeff,

Köp något gott, nyttigt i tobaksaffären när du är där, du kanske då får tillfälle att gå dit oftare då. :)