Schizofreni? - och lite annat smått och gott

Mer
12 år 6 månader sedan #435426 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Schizofreni?
Ja men Geta, jag tror du förtjänar det bäst faktiskt :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta
Mer
12 år 6 månader sedan #435427 av Pe4r
Svar från Pe4r i ämnet Schizofreni?
Här badade jag med kläderna ofta på badhuset i tonåren utan att bli tillsagd, vart mer att dom såg att jag hade det intresset alternativt inte ville visa mi lättklädd och man gjorde det under några års tid, sen slutade man.


Men det känns lite som att om man kommer till en ny ort där folk inte känner mig, då går det bättre att börja med sånt igen, så går man till badet och så frågar man ärligt om man kan få simma och bada med kläderna på.

Finns ju tshirtar i material liknande baddräkter, dom inte är inte av bomull
och dom släpper inte ifrån sig någon färg, ett material som inte drar åt sig
särskilt mycket vatten, sådana kläder tycker man borde vara acceptabelt.

Muslimer får oftast simma med kläderna på, har sett vissa skolor där eleverna
kommer från alla möjliga länder, många tjejer som simmar i nån tröja o.s.v. och sånt måste badet acceptera annars blir det väll diskriminering......

Nej jag tycker det där är nått man kan utveckla, vissa gillar att bada med kläderna på, varför inte bygga upp en verksamhet där man över vattenana, vattenlivräddning och klädsim tillsammans på ett roligt sätt.
Mer
12 år 6 månader sedan #435429 av Pe4r
Svar från Pe4r i ämnet Schizofreni?
Jag blir Märsta bo till våren, tänkte försöka att bl.a. komma igång
med lite simning och öva upp vattenvanan, har jag tur så kanske man kan
få börja med klädsim och utveckla det.


Finns det fler här som gillar att vara i det blöta och kanske får lust att
prova bada med kläderna på och kanske komma med och bada och simma?


Att som ensam fråga om man får bada och simma med kläderna på kanske är lätt att få igenom, men är man flera och säger att intresset finns att få prova att bada och simma med kläderna på och att vi gärna betalar en slant extra i inträde, ja då kanske vi kan starta en liten badgrupp, kanske t.o.m. registrera en liten förening av det hela.


Jag är inte särskilt berest av mig, om jag och då jag slagit mig ner i Märsta hoppas jag att jag ska klara mig på det som finns där, vet att det finns 2-3 bad i närområdet, kanske vi kan ha träffas där och klädbada tillsammans?


Ser att tråden har spårat ur då det gäller ämne, får se om jag försöker byta namn.
Mer
12 år 6 månader sedan #435548 av Admin1
Om du har en egen hemsida, så varför inte starta ett CP-forum. Det finns gratis programvara för forum, men man måste ha ett webbhotell, som stödjer PHP, MySQL och som har Linux servrar.
www.phpbb.com/
Mer
12 år 6 månader sedan #435551 av Pe4r
Jag tänkte nått sånt, men det ska nog vara mer öppet för handikappade i allmänhet eller ett forum om socialt utsatta, ensamma människor och om andra vardagsproblem.

Där man kan diskutera sina erfarenheter och problem och stötta varandra och komma med goda råd.

Det tror jag vore en god idé, kunde bli väldigt mycket aktivitet där också.
Mer
12 år 6 månader sedan #435564 av Isa-Alise