Schizofreni? - och lite annat smått och gott

Mer
12 år 6 månader sedan #435569 av Pe4r
Finns många forum idag men skadar inte med fler.....
Mer
12 år 6 månader sedan #435573 av Isa-Alise
Det är väl rätt idealiskt - du behöver en sysselsättning och fler behöver gemenskap - du startar ett forum och driver det ideelt! Du gör nytta och fler med fysiska funktionsnedsättningar får umgås!
Mer
12 år 6 månader sedan #435577 av Pe4r
Både via internet och att man startar en social verksamhet.


Jag ville ju prova starta en bad-grupp där man träffas och badar, badar med kläderna på och
övar livräddning och vattenvaneövningar, kanske nått som kan gå sida vid sida av en förening.
Mer
12 år 6 månader sedan #435581 av Traxerity
Bada med kläderna på hmm. Dock är det tungt att simma i kläder. Kanske såfall i badbyxor och t shirt för mej. Dock har jag duschat i mjukisbyxor och långarmad tröja men den dagen var när jag inte direkt var klar vaken. Dock så bor jag mitt ute i ingenstans långt i söder.
Mer
12 år 6 månader sedan #435584 av Pe4r
Hamnar väl i Märsta eller nått hoppas jag så bor ni i 08Land kanske ni har lust att hänga på.

Precis, börja med det, badbyxor och en tshirt, det är lämpligt att börja med.
Mer
12 år 6 månader sedan #435715 av Admin1
Att driva en sajt, som Viska är egentligen ett heltidsjobb. Det krävs ganska mycken arbetsinsats. Därför kan det vara bra att starta med begränsad målgrupp, så man inte blir överbelastad med arbete i början. De flesta forum som startas brukar bara leva vidare i ett par år, sedan tröttnar man på jobbet.