Schizofreni? - och lite annat smått och gott

Mer
12 år 6 månader sedan #435747 av Pe4r
Kan vara så, man börjar i liten skala, sen måste man hela tiden håla koll på vad som händer och sker på sidan och forumet, men nog kan man få fler att hjälpa till att hålla lite koll.

Men vore kul om man kunde driva en sida på det sättet.
Mer
12 år 6 månader sedan #435959 av Admin1
Det sägs att det är omöjligt att driva en sajt helt ensam, men jag har gjort det i 3-4 år här och varit ensam moderator, skrivit nyhetsbrev, samlat nyheter och uppdaterat sajten. Det jobbiga är hackers och spammare. Det gäller att ha koll på skyddet mot hackers och veta hur man gör om man blir hackad. Hackningar är nog det jobbigaste, men det är klart forumtroll kan också vara jobbiga. Man får inte vara för snäll. Själv tycker jag att jag varit för snäll mot trollen.
Mer
12 år 6 månader sedan #435965 av Pe4r
Själv är med medlem på flashback, en sida man önskade dom kunde antingen stänga eller rensa, jag förstår inte varför dom är så många idioter där, man blir dumförklarad på det ena och det andra sättet.


Visst, det kan vara mycket att göra men man får be folk ha koll på varann, kanske kan ha en särskild dator just för att ha koll på forumet och där även en egen msn också, i ditt fall skulle adressen/anv namnet kunna vara:

<!-- e --><a href="mailto:viskaadmin@live.se]viskaadmin@live.se[/url]<!-- e --> typ d.v.s. får folk problem och vill få direktkontakt med t.ex. dig här, då addar man dig på msn med den där speciella adressen sen man man chatta direkt - om du finns vid datorn.


Det tror jag vore en bra tanke, man håller koll på alla nya inlägg och följer med i det som händer och sker, men sen får folk hålla koll på varann också.


Det där med klädbad, ja har försökt göra nån typ av nyhetsbrev av det, lite bilder, en bakgrund och text men man skriver inte ihop en &quot;tidning&quot; själv, man bör vara fler, eller ha en viss mailadress eller tråd där folk kan komma med ideér
och egna inlägg på vad man kunde skriva om.

Eller så gör man ett eget nyhetsbrev i &quot;mail format&quot; vilket bara en lite text, kanske nån bild om man vill.
Mer
12 år 6 månader sedan #436100 av Admin1
Ett alternativ till en egen hemsida är att starta en e-postlista, där man per email diskuterar olika saker. Det var väldigt populärt för 15 år sedan, när internet var nytt.
Mer
12 år 6 månader sedan #436114 av Pe4r
Kan gå men det blir besvärligt känns det som,
ska vara en sida med stort fotoalbum och man skriver om olika projekt men
sidan ska vara helt modern, inte nån gammal html eller nått sånt.
Mer
12 år 6 månader sedan #436143 av Traxerity
Flashback är ett forum där nazister, racister och gamla alkoholister sitter. Även pedofiler och drogmissbrukar existerar där. :fiol