Hur var ni när ni var små?(BILD)

Mer
11 år 1 månad sedan #568718 av Melun
Vi blev bjudna på "godis" av en del personer på skolgården. Det var ju mediciner av olika slag vi fick. Det var svårt att fatta att se upp med sånt. Man förbjöd ju vuxna att uppehålla sig vid skolor efter ett tag. Var inte ens tolv år då.
Mer
11 år 1 månad sedan #568949 av Jesus/magnus
efter 2 års åldern blev det lite problem.
men när jag börja skolan, sade min mamma, var nu snälla, så då var jag det.
ofta tyst, och lugn. i skolan.

jag finns på facebook, kolla efter "morjärv'. det finns en del foton från förr,
men jag har inte access till dem? min syrra har sagt att det finns foton från förr :)
min facebook e lite, underlig.

Issa Jesus,
Jesuiten magnus.

John 8:31-32.
Mer
11 år 1 månad sedan #568965 av Utomjordingen
Grava barndomstrauman på grund av bland annat uppgjord trafikolycka när jag var 5 år gammal, misshandel, opedagogiska anhöriga med mera så vart jag en isbit när jag var barn.





Mer
11 år 1 månad sedan #569030 av jiva
Jag var jättebusig när jag var liten. Men samtidigt var jag väldigt duktig, låg alltid en bok före i de flesta ämnen.
Mer
11 år 1 månad sedan #569085 av maria-w
Jag kunde inte sova då heller :D[attachment=1:1eqz7cqj]<!-- ia1 -->sova.JPG<!-- ia1 -->[/attachment:1eqz7cqj]
Men jag fick lyssna på många roliga godnattvisor :hjärta [attachment=0:1eqz7cqj]<!-- ia0 -->bild.JPG<!-- ia0 -->[/attachment:1eqz7cqj]
Bilagor:
Mer
11 år 1 månad sedan #569091 av Earlybird
Jag var snäll och lite tillbakadragen. Jag var väldigt duktig i skolan, hela grundskolan var en plåga eftersom jag alltid låg långt före de andra. Kanske utstött eftersom jag uppfattades som annorlunda. I gymnasiet bröt min sjukdom ut.