Hur var ni när ni var små?(BILD)

Mer
6 år 8 månader sedan #964435 av Utomjordingen
När jag var barn så hade jag behövt ringa Bris men det gjorde jag aldrig utan försökte kontakta utomjordingar på telepatiskt väg istället för att få hjälp och till slut så fick jag telepatiskt kontakt med utomjordingar - konstigt nog. Jag hade när jag var barn psykiska problem när det gällde vuxna människor så därför ringde jag aldrig Bris.

Mer
6 år 8 månader sedan #964442 av Geta
När jag var barn var jag rädd och tyst.
Mer
6 år 8 månader sedan #964471 av MsTibbs
Jag har tyst eller pratig. Antingen eller. Mobbad från förskolan och uppåt. Men tror i efterhand mycket handlade om min oupptäckta Asperger och ADHD. Plus att jag väl var en duktig flicka. Höga betyg och så, eller vad det nu kallas i lågstadiet redan. Jag kunde skriva och läsa före fem. När jag fyllde fem fick jag en kanin. Jag skrev ett långt fullt begripligt brev om den. Den fick namnet SkakköreCecilie.
  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
6 år 8 månader sedan #964491 av lonely
Svar från lonely i ämnet Hur var ni när ni var små?(BILD)
Jag var blyg och drog bort mej från alla inte ens min mamma fick krama mej! Jag ljög, snodde pengar och räkte cigg! Hade inga vänner! Skolan sket jag fullständigt och gjorde aldrig men fick faktiskt hoppa till tvåan från att ha varit i ettan fastän jag kunde inget innan jag börja första klass! Jag gjorde alla jävulskap ett hyperaktivt barn kunde göra med ADHD! Varför jag blev blyg var min osäkerhet vem man kunde lita på för jag hade varit om tortur, våldtäkt fysisk och psykisk terror! Så jag var rättare sagt rädd för alla människor stora som små!
Mer
6 år 8 månader sedan #964516 av Utomjordingen
Jag slutade att kunna gråta normalt när jag var 18 år gammal.

Sådana här tårar kom det från mina ögon våren 1990:



Så här var det också:

Utomjordingen skrev:


När strålarna träffade mig då för första gången våren 1990 kändes det som om jag gick sönder för alltid - vilket jag gjorde också… för i samma veva smälte jag även alla mina komponenter i min hjärna. Det tog inte så lång tid för andra att tvångsinta mig (första gången som jag fick kontakt med psykiatrin) med våld efter den händelsen. Jag blev tvångsintagen när jag var 18 år gammal fast jag inte gjorde brott men min omgivning tyckte att jag betedde mig konstigt så därför.

Mer
6 år 8 månader sedan #964572 av mopa
Jag var ett besvärlit barn, vöxte nästan upp på bup.