Anna Odell revival

Mer
10 år 7 månader sedan #610399 av Geta
Svar från Geta i ämnet Anna Odell revival
Men han anser att schizofreni är något av det mest allvarliga man kan ha inom psykiatrin.
  • trance
  • Besökare
  • Besökare
10 år 7 månader sedan #610400 av trance
Svar från trance i ämnet Anna Odell revival
jo, han har en del bra åsikter faktiskt. jag tycker inte illa om allt han gör och säger.
Mer
10 år 7 månader sedan #610402 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Anna Odell revival
Menar han att folk söker väl lättvindigt i psykiatrin? Jag sökte då fan inte lättvindigt...Och fördomarna inför psykiatrin? Finns de inte kvar då eller..,..?
  • trance
  • Besökare
  • Besökare
10 år 7 månader sedan #610405 av trance
Svar från trance i ämnet Anna Odell revival
jag tror det är väldigt få personer som söker sig till psykiatrin lättvindligt, för de flesta tar det "alltför" lång tid.
Mer
10 år 7 månader sedan #610406 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Anna Odell revival
Varför har han fått den där aviga attituden då kan man undra
Mer
10 år 7 månader sedan #610407 av rebbe
Svar från rebbe i ämnet Anna Odell revival
Hade hon varit en fattig arbetslös så hade hon med största säkerhet varit mördad i dag och kvar i psykriatrin. Hon hade säkert fått varit leksak åt psykratri studenterna och sken avrättad minst en gång. Om hon varit fattig och inte student dessutom skulle dom sjuka privat psykologerna som typ skulle mjölka marknaden! dessutom är ju anna en typ som egentligen i ett fritt och friskt land skulle varit vårdad av genus henke. Eller som WNF säger regnbågs laxen är numera en utrottnings hotad art. NJA förutom i tv huset där bukachinin och braxen huserar.