Anna Odell revival

  • trance
  • Besökare
  • Besökare
10 år 7 månader sedan #610157 av trance
Svar från trance i ämnet Anna Odell revival
vadå, man får väl bo i sverige om man vill utan att behöva tvingas bli "svensk". man har rätt att vara precis den man är varsomhelst på jorden.
Mer
10 år 7 månader sedan #610159 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Anna Odell revival
Ja, men se det tyckte inte farsan och många med honom, om man flyttar till ett annat land bör man assimileras in i befolkningen ansåg han. Annars skulle det uppstå för många etniciteter och det skulle bara skapa inre stridigheter i landet.

Kan ju bara hålla med dig, för att jag är för mångkulturen. För att visa att jag inte är rasist spelar jag nu denna!
[youtube:3ln7y4cm]HXE-VFX-7Ik[/youtube:3ln7y4cm]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 7 månader sedan #610160 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Anna Odell revival
Jag var 13 år då och såg det i TV när det hände.

[youtube:13ekjmgs]smEqnnklfYs[/youtube:13ekjmgs]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 7 månader sedan #610161 av Geta
Svar från Geta i ämnet Anna Odell revival
Jag tycker att den här mannen resonerar på ett klokt sätt:
www.dn.se/kultur-noje/kulturdeba ... s-min-van/
Mer
10 år 7 månader sedan #610162 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Anna Odell revival
Hur många ggr har jag inte spelat detta tal på viska.se? Jag omfattar vad han säger!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • trance
  • Besökare
  • Besökare
10 år 7 månader sedan #610163 av trance
Svar från trance i ämnet Anna Odell revival
jag är bara så trött på att vissa svenskar anser att om man är svensk, då är det hur tillåtet som helst att vara annorlunda från andra, då får man bejaka sin egen livsstil osv. men om man är invandrare så måste man anpassa sig och bete sig på ett visst sätt. det är sån jävla dubbelmoral