Har du nån bästis?

Mer
8 år 4 månader sedan #791319 av Geta
Svar från Geta i ämnet Har du nån bästis?
Till mig har psykiatrin sagt att du får skaffa vänner själv, det bekostar inte samhället.
Det blir för dyrt.
Mer
8 år 4 månader sedan #791438 av krokus
Svar från krokus i ämnet Har du nån bästis?
Jo, jag har två riktigt fina vänner. En kille och en tjej. Fast killen träffar jag inte så ofta.

Som barn/tonåring hade jag i högstadiet en bästis men vi gick inte i samma skola. Sen växte vi i från varandra.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
8 år 4 månader sedan #791448 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Har du nån bästis?
Jo, hade en stödkompis som fick betalt och vi träffades ca en gång i veckan. Men i.o.m att jag hade en stödboende så bedömde dem att det skulle räcka med dem. Men inte har dem blivit en kompis till mig för det? Det var nu längesedan jag träffade honom. Han var bra för mig. Annars så har jag liksom bara kompisar osv, ingen riktigt god vän.

Vars är världen på väg?
Mer
8 år 4 månader sedan #791494 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Har du nån bästis?
Fast kontaktperson, som Nissegossen har bekostas av kommunen och inte landstingets psykiatri.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
8 år 4 månader sedan #791496 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Har du nån bästis?
Ja, men Nisse har ju inte längre stödboende? Jag hade ju en k.p i kommunens tjänst.

Vars är världen på väg?
Mer
8 år 4 månader sedan #791647 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Har du nån bästis?

Geta skrev: Tycker att jag är för fullt normal men många tycker att jag är konstig och annorlunda.


Litt merkelig at du sier du er for autistisk, ettersom du sa til meg at du (i motsetning til meg) har en jevn evneprofil.