Ska du rösta på samma?

  • ChujiYellow
  • Besökare
  • Besökare
6 år 2 veckor sedan #1052668 av ChujiYellow
Svar från ChujiYellow i ämnet Ska du rösta på samma?
Tack ja det verkar intressant! Ska ut på en promenad lovat en detta! Ska lägga sidan på läslistan!
Mer
6 år 2 veckor sedan #1052775 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Ska du rösta på samma?
Jag kommer att rösta annorlunda i år mot förra valet. Men egentligen är valet ett spel för gallerierna. I slutändan skiljer sig partierna inte nämnvärt åt. Det är bara någon skattekrona hit eller dit. Glädjekalkylerna som F! och V målar upp är ett skämt. Vem kan någonsin tro på att de ska avskaffa arbetslösheten och fattigdomen?! Nej, de ger populism ett ansikte. Vänsterpopulism är betydligt vanligare än högerpopulism. Tänk på det.
  • ChujiYellow
  • Besökare
  • Besökare
6 år 2 veckor sedan #1052782 av ChujiYellow
Svar från ChujiYellow i ämnet Ska du rösta på samma?
Hur kan att ”avskaffa arbetslösheten och fattigdom” vara ”vänsterpopulism” när majoriteten av röstare jobbar och lever inte i fattigdom? För vi som jag tror även du gör som lever i fattigdom är inte särskilt många här i Sverige! Befolkningen i majoritet här i Sverige har jobb, gått på högre utbildning och en hyfsad bra ekonomi om inte bättre.....
Mer
6 år 2 veckor sedan - 6 år 2 veckor sedan #1052786 av Utomjordingen

ChujiYellow skrev: Utomjordingen finns din kvinna på riktigt? Om hon gör vad säger hon att du sitter på nätet jämt?


Nä, utan det handlar mest om att min kvinna är inte så intresserad utav mig! Jag började på Viska för att ventilera som min kvinna inte orkade med att ta del av. Hon orkade inte lyssna på mina vanföreställningar och sånt. Så på ett sätt bryr hon sig inte om vad jag skriver på Viska. Viska kanske var en ventilation för mig och henne? Sen har hon fullt upp med sitt eget liv med sitt arbete så hon har verkligen inte tid att sätta fokus på mig.
Last edit: 6 år 2 veckor sedan by Utomjordingen.
  • ChujiYellow
  • Besökare
  • Besökare
6 år 2 veckor sedan #1052788 av ChujiYellow
Svar från ChujiYellow i ämnet Ska du rösta på samma?
Oj jobbigt! Måste va svårt att den man delar sitt liv med har inte tid för en!
Har du nånsin gått hos psykolog och ventilera det som du nämnde, du kanske inte behöver det längre! För annars kan psykologer vara jättebra att bolla tankar och idéer om med! Jag hade en psykolog, men har ingen idag men borde kolla möjligheter att få det!
Mer
6 år 2 veckor sedan - 6 år 2 veckor sedan #1052789 av Utomjordingen
Jo, jag hade chansen att ha psykolog kontakt året 2014 men jag avvisade detta för jag ville/orkade inte med flera tider att passa. Hon respekterade detta!

Annars, i början av 1990 talet hade jag regelbunden psykolog kontakt under cirka 2 års tid!
Last edit: 6 år 2 veckor sedan by Utomjordingen.