Ska du rösta på samma?

  • ChujiYellow
  • Besökare
  • Besökare
6 år 2 veckor sedan #1053501 av ChujiYellow
Svar från ChujiYellow i ämnet Ska du rösta på samma?
Har du nån länk som man kan läsa om dessa kliniska studier som har gjorts på detta? Skulle va supersjyst!
Mer
6 år 2 veckor sedan #1053511 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ska du rösta på samma?
Men jag trivdes med psykodynamisk terapi. Den har betytt mycket för mig.
Mer
6 år 2 veckor sedan #1054002 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Ska du rösta på samma?
What is the evidence for psychodynamic psychotherapy?

Low quality evidence is unclear as to the benefit of individual psychodynamic psychotherapy compared to medication or to other psychosocial treatments for mental state or global outcomes. Review authors conclude that the current data do not support the use of psychodynamic psychotherapy techniques for hospitalised people with schizophrenia and that more trials are required.

library.neura.edu.au/browse-library/trea...namic-psychotherapy/
Mer
6 år 1 vecka sedan #1054741 av memphis
Svar från memphis i ämnet Ska du rösta på samma?
Har ingen aning hur jag ska rösta. Det är aldrig lätt. Jag brukar rösta på de stora riksdagspartierna så att min röst inte är verkningslös. Jag skulle gärna rösta på en kvinnlig partiledare för att se om det blir annorlunda. Vi hade ju Mona Sahlin ett tag men inte så länge. Det är egentligen skandal att hon fick avgå p g a choklad! Så dum anledning! Värre saker har verkligen hänt och jag skulle vilja säga att en man hade aldrig fått sparken p g a choklad!
Mer
6 år 1 vecka sedan #1054743 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ska du rösta på samma?
Det har varit mycket runt Mona Sahlin sedan dess. Det har inte bara handlat om choklad.
Mer
6 år 1 vecka sedan #1054858 av krokus
Svar från krokus i ämnet Ska du rösta på samma?


Ps. jag är inte moderat.