Ska du rösta på samma?

  • ChujiYellow
  • Besökare
  • Besökare
6 år 1 vecka sedan #1052813 av ChujiYellow
Svar från ChujiYellow i ämnet Ska du rösta på samma?
Hur var dessa två år hjälpte det? Vilken form av terapi var det? Var du tvingad att gå hos psykolog?

Ja jag gick åtta år hos psykolog och det var inte frivilligt ifrån min sida, men det var bra det hjälpte en hel del... Det var psykodynamisk terapi! Dom första åren var tuffa att nysta upp härvan av tankar och känslor och konfronteras med jobbiga ämnen och konfrontera vad som måste göras i livet för att det skulle bli bra! Men dom sista åren var härligt det löste upp många låsningar och problem som nystades upp helt och hållet!

Men fortfarande finns kvar en hel del problem som jag behöver bolla med en psykolog! Så jag ska försöka få en psykolog som kör psykodynamisk terapi vilket är ovanligt då dom flesta kör KBT och annat trams! Har testat KBT och det var värdelöst! Psykodynamisk terapi går man igenom ens historia, vad som har gjort att jag är där jag är i livet idag! Sedan kan man även bolla och få råd om planerna om ens framtid!
Mer
6 år 1 vecka sedan #1052882 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Ska du rösta på samma?
Jag gick i psykodynamisk terapi i fyra år och har även gått i drogterapi en massa år p g a alkoholmissbruk. Jag har vänt ut och in på mig mer än en gång och det är bland det bästa jag gjort.
Mer
6 år 1 vecka sedan #1052887 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Ska du rösta på samma?

ChujiYellow skrev: Hur kan att ”avskaffa arbetslösheten och fattigdom” vara ”vänsterpopulism” när majoriteten av röstare jobbar och lever inte i fattigdom? För vi som jag tror även du gör som lever i fattigdom är inte särskilt många här i Sverige! Befolkningen i majoritet här i Sverige har jobb, gått på högre utbildning och en hyfsad bra ekonomi om inte bättre.....

Vänstern har bara en lösning på alla problem: Höja skatterna. Att tänka på är att vi alla får klara oss på ännu mindre då.
  • ChujiYellow
  • Besökare
  • Besökare
6 år 1 vecka sedan #1052910 av ChujiYellow
Svar från ChujiYellow i ämnet Ska du rösta på samma?
Ja faktiskt det är en av det bästa man kan göra gå på psykodynamisk terapi! Har du oxå testat KBT eller liknande? Jag har hört att vissa får hjälp av det! Men jag har ingen aning om det stämmer att KBT verkligen hjälper?
Mer
6 år 1 vecka sedan #1052912 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Ska du rösta på samma?
Vi ska ta hand om våra små och utsatta....alla ska med.....från var och en efter förmåga till var och en efter behov.
  • ChujiYellow
  • Besökare
  • Besökare
6 år 1 vecka sedan - 6 år 1 vecka sedan #1052915 av ChujiYellow
Svar från ChujiYellow i ämnet Ska du rösta på samma?
Fuck
Last edit: 6 år 1 vecka sedan by ChujiYellow.