Nu ska jag börja preppa!

Mer
5 år 11 månader sedan #1061562 av Rrusheflower
Bra idé, jag får många mardrömmar om det här. Har i alla fall köpt majskonservburkar.
Mer
5 år 11 månader sedan - 5 år 11 månader sedan #1061564 av Utomjordingen
:tummenupp


Annars, jag har en sådan personlighet att jag tror att jag är punktmarkerad vart jag än går! Så det kan bli lite knepigt för mig att tro att ingen vet var jag gömmer/gräver ner hinkarna. Har alltid-alltid baktankar om allt - det är jobbigt att ha så!

Igår ute på stan tillexempel så hörde jag en psykevårdare säga till en annan om mig: - "Dom har koll/ögon på honom!".
Last edit: 5 år 11 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 11 månader sedan #1061718 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Nu ska jag börja preppa!

notwoodstock skrev: Jag tror mycket beror på var ens planer har svagaste länken. Jag behöver t.ex mer medicin en gång i veckan.

Krig tror jag inte på, men licenspreparatet Perasin är kanske från utlandet.

Peratsin är ett finskt preparat, så det borde vara mer lättåtkomligt.
Mer
5 år 11 månader sedan - 5 år 11 månader sedan #1061760 av notwoodstock
Tack, det var bra att få veta!
Last edit: 5 år 11 månader sedan by notwoodstock.
Mer
5 år 11 månader sedan - 5 år 11 månader sedan #1061862 av Nissegossen
Utomjordingen
Ta ut i hålet, spara tuvorna det första de sparar du till du försluter hålet när du lägger det mesta av det utgrävda i hålet och överst lägger du tuvorna tillbaka överst. ha då en strategi som gör att de kommer rätt på där de skall ligga all överbliven jord bär du bort från hålet en bra bit därifrån kasta det runt så att inte syns så lär de inte hitta hålet om du lagt tuvorna på rätt plats efter hoppa på tuvorna så syns det inte det inte för den som skulle undra om det syntes något och börjar gräva. ovanpå kan du lägga torrt ris ifrån naturen där du är, då skall det mycket till att hitta det,
Gör du det så torkar jorden snabbt och i terrängen blir inte hålet synligt på något vis. Det värsta som kan hända att ett djur känner att det är mat under och börjar gräva eller ett vilt djur som känner lukten av mat. Djur är nyfikna en björn skulle börja gräva på studs eller en hund

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 11 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 11 månader sedan #1061914 av Utomjordingen
Ok - tack för tipset!