Diskriminering fick inte göra lumpen.

Mer
5 år 9 månader sedan #1075780 av Geta
Det kallas magiskt tänkande.
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1075781 av Utomjordingen
Ok! Ingen aning om hur det gick till så att jag kunde ha telepatiskt deal med utomjordingar för flera år sedan - för mig var det på riktigt i alla fall. Så här långt efteråt vågar jag ändå inte chansa att sluta röka cigaretter.
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 9 månader sedan #1075782 av Geta
Magiskt tänkande hör barndomen till.
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1075783 av Utomjordingen
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 9 månader sedan #1075787 av björk
Jag fick magisk tänkande år 2000
i Blekinge att jag gjorde en som hette Bjarne.
På dåligt humör. Nyårsafton år 2000. De är komplicerat. Men
han skrattade åt porr o är läkare. Så blev det en blasfemi och så fick jag astral kontakt med Isa-Alise på Vasagatan och så Cdn same difference med en hård grupp så allt de juctifiear mina Nicks. Så blev Bjarne björk
o att jag fyller år på ett visst datum.......
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1075862 av Nissegossen
Skyttemedaljen tog jag två ggr i silver för guld krävdes ett tredje år. Men jag ville ju inte bli stamanställd, samt skyttemärket i silver. har aldrig varit i svensk tjänst i utlandet. Träffade på en vid hållplatsen vid Nordstan för min buss jag såg ett polisingripande, polisen kom ut ur sin bli fram till bilen framför öppnade dörren på förarplatsen, slet ut honom slängde honom mot bilen satte på handfängsel vad jag tror. Det var ju lite kalabalik och en som satt på en bänk frågade vad var det. jag berättade. mannen sade, jag var I Kongo och där killade vi många Balobas. han sade var det vapen inblandat? Nej var mitt svar

Han sade fram för mer vapen hos polisen.

Han var veteran

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Nissegossen.