Diskriminering fick inte göra lumpen.

Mer
5 år 9 månader sedan #1076014 av rymd
jo jag kan lite sådant, gillar att analysera. Guess you do to?
Mer
5 år 9 månader sedan #1076016 av idefix
Brukade tycka mycket om att analysera allt jag kom över. Sedan några år tillbaka är det tyvärr sämre med det.
Mer
5 år 9 månader sedan #1076017 av rymd
vrf?
Mer
5 år 9 månader sedan #1076023 av idefix
Koncentrationssvårigheter på grund av schizofrenin.
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1076392 av Utomjordingen
Det äckliga med mig att jag själv inte förstod att jag var farlig för andra och mig själv för att få göra lumpen, vilket jag inte fick göra! Jag tyckte att jag var en snäll person men det tyckte inte systemet. Då insåg jag också att systemet inte litar på mig och då gör jag samma sak att inte lita på systemet.

När systemet inte längre hade tilltro till mig då blev jag som en fallande ängel. Alltså, när systemet såg mig som ond då såg jag ensam att systemet är ond. Jag mot hela planeten jorden! Det var/är ingen rolig känsla vill jag lova.

Så enkelt kan man beskriva om mig... !

Ja, vad ska man göra när man har hamnat i nån slags X-Y-Z koordination situation som aldrig varit bra för en?
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1077910 av charlie2
men det räcker med asperger så för att man inte skall få göra lumpen.
jag ringde mönstrings kontoret vid 21 års ålder och fråga dem och då så hade jag ingen psykos under den tiden men de vill inte ha mig.för att de såg att jag hade sjukbidrag .
tycker att det är diskriminering för om man är nyanländ eller flykting eller halvkriminell och kommer från Rinkeby så får dessa göra militärtjänst.
Men om man har asperger så blir man portad direkt.
Last edit: 5 år 8 månader sedan by charlie2.