Diskriminering fick inte göra lumpen.

Mer
5 år 9 månader sedan #1075758 av Admin1
Jag har gjort lumpen och också gjort repövningar. Jag har gjort krigstjänstgöring som löjtnant och fick 3 militära medaljer. Om man gjort krigstjänstgöring kallas man för utlandsveteran och man kan få ett utlandsveterankort, men jag har inte tagit ut det.
Mer
5 år 9 månader sedan #1075762 av charlie2
dålig stil att de inte ville ha mig tycker jag.
Mer
5 år 9 månader sedan #1075763 av Geta
Civilförsvaret ville ha mig, när jag var i bra ålder men jag meddelade att jag var sjuk.
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1075766 av Utomjordingen
Jag hade ingen psykisk diagnos när jag mönstrade men de kom fram till att jag var farlig för mig själv och andra så jag fick inte göra lumpen. Antar att de gick efter min trafikolycka när jag var 5 år gammal. Ungefär halvår senare - våren 1990 blev jag tvångsinlagd/tvångsmedicinerad.
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 9 månader sedan #1075768 av charlie2
jag hade ingen psykos när jag sökte militärtjänstgöring.
hade bara Aspergers men de vill ändå inte ha mig.:oops: :cry:
jag hade mycket hellre velat göra lumpen än att arbeta på en gård.
Mer
5 år 9 månader sedan #1075779 av Utomjordingen
Ok!

Jag fick vanföreställning (som kanske inte är vanföreställning) för flera år sedan om att jag kan starta 3:e världskriget när jag vill! Gjorde en deal på telepatiskt väg med utomjordingar om jag bara slutar att röka cigaretter så starta världskriget på blodigt allvar. Med andra ord, så länge jag röker cigaretter så håller jag världen i schack/fred. Borde få gratis cigaretter av den anledning!

300