Klassfest

Mer
5 år 3 månader sedan #1122513 av Cider
Svar från Cider i ämnet Klassfest
Jag tar omvägar om jag ser dom på håll på stan. Inget som helst behov eller intresse av att träffa dom idag. Ingen energi över för ansträngningen det skulle innebära.
Mer
5 år 3 månader sedan #1122522 av Geta
Svar från Geta i ämnet Klassfest
Tror inte att jag skulle känna igen mina klasskamrater. Tror inte att någon bor här i stan.
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1122547 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Klassfest
Knappast något för mig

Jag vet att de från mellanstadiet med samma lärarinna håller samman. Lite tragiskt, vi var hemma hela klassen och där träffade vi hennes son som var yngre och berättade stolt om sonen.

En brorsdotter talade om för mig att hon var hennes elev som hon långt senare blev mobbad av klassen och hon ville då sluta och hennes son tog över lärarjobbet. Det gjorde mig ledsen och jag ringde upp sonen och fick hennes telefonnummer och jag ringde upp henne och stöttade henne och talade om hur bra hon varit för oss

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 3 månader sedan #1122586 av memphis
Svar från memphis i ämnet Klassfest
Nu har jag meddelat att det inte blir nån klassfest för mig. Känns som en onödig påfrestning och jag är väldigt stresskänslig.
Mer
5 år 3 månader sedan #1122590 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Klassfest
Då var det säkert det bästa!
Mer
5 år 3 månader sedan #1122667 av Richard
Svar från Richard i ämnet Klassfest
Jag bor ju kvar i Ängelholm, där jag växte upp, o det gör en hel del andra från skolan också, så jag hälsar ju på de jag känner igen (är ansiktsblind), o på nyår var jag på fest hos en jag känner sen grundskolan, samt var en av polarna som jag känt sen första klass där också. Han kommer också från Vejbystrand (en liten ort utanför Ängelholm, där jag bodde som barn).