Klassfest

Mer
5 år 3 månader sedan #1122374 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Klassfest
Jag var på klassfest för några år sen. Det var kul äatt träffa alla. Men nu skulle jag inte göra om det.
  • Leloo
  • Besökare
  • Besökare
5 år 3 månader sedan #1122375 av Leloo
Svar från Leloo i ämnet Klassfest
Det är väl en kul grej om du vill gå? Har du många vänner från 9:an Memphis?
Mer
5 år 3 månader sedan #1122378 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Klassfest
Jag tror också att det där kanske blir jättekul! Tänk att se hur de alla har förändrats. Själv gick jag inte på min återträff men det var länge sedan den var.
Mer
5 år 3 månader sedan #1122388 av krokus
Svar från krokus i ämnet Klassfest
Min högstadieklass har haft återträff tre gånger, jag var med på första. Tyvärr var det ingen vidare positiv upplevelse, det kändes som att gå på högstadiet igen. Jag var utfryst i klassen på högstadiet, speciellt av tjejerna.

Med hjälp av Facebook vet jag att flera i gamla högstadieklassen fortfarande umgås med varandra, så återträffarna är väl roligast för dem.
Mer
5 år 3 månader sedan #1122423 av memphis
Svar från memphis i ämnet Klassfest
Leloo, jag har två vänner som jag har kontakt med från högstadietiden. En av dem gick i samma klass som mig 4:an till 9:an. Så det är henne jag isf ska gå med.
Mer
5 år 3 månader sedan #1122428 av Richard
Svar från Richard i ämnet Klassfest
Jag var på klassträff, måste ha varit 2006, 10 år efter vi gått ut 9'an.

Jag var öppen med att jag hade blivit sjuk, o mina klasskompisar var intresserade om hur det t.ex. kändes med ECT-behandlingar. Trivdes bra i högstadiet o de var schyssta klasskompisar. Sen i gymnasiet kom min depression. Vet inte om jag skulle gå på en klassträff med gymnasiet... Men skulle det bli en till från högstadiet skulle jag gå.