Greta Thunberg full speech at UN Climate Change COP24 Conference

Mer
5 år 3 månader sedan #1123785 av Geta
Kostymnissarna är det ingen som lyssnar på.
Mer
5 år 3 månader sedan #1123789 av Kn@sen
Jo det behöves fler som tänker på miljön och inte gör profit på att skita ner. Tror knappast Sverige i dag utgör så stor påverkan som bortskämda och miljökämpande miljöpartister med köimatångest hävdar. Diagnoser ställs så lätt idag, och med en mor som är ernman hade hon nog inte blivit hörd överhuvudtaget. Har hon egentligen en diagnos eller lider hon och har blivit formad av uppväxt och miljö. Mor sin tar juh rätt stor plats och känd "proffstyckare" om saker hon inte har en aning om.
Mer
5 år 3 månader sedan #1123815 av charlie2
jag tycker att den lilla flickan är en hjälte och hon har samma diagnos som mig också.:dans :tummenupp
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1123842 av Nissegossen

Geta,
Kostymnissarna är det ingen som lyssnar på.

Då duger inte min kritstrecksrandiga, vit skjorta, slipps och putsade skor.
Och den blå trenchcoaten med vinterfoder.

Ett utav de sällsynta gångerna när jag hade på mig kostymen, sade grannen, vad snygg du ser ut. Jag är omskriven i en bok, där författaren sade, går omkring med snyggt skurna kostymer. Jag har ett annat namn där för att jag ville inte outa mig. Kostymerna kom bort när vi skaffade hund, det dög inte att vara klädd i kostym

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 3 månader sedan #1123956 av Richard

Geta skrev: Kostymnissarna är det ingen som lyssnar på.

Inte på Greta Thunberg heller... Det var tydligen nästan helt tomt bland åhörarna när hon pratade. Kostymnissarna gick hem för att sova istället...