Sociala regler, aspergers?

  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1133800 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Sociala regler, aspergers?
Musik och skrivandet är din grej! Fortsätt med det! Har du nåt man kan läsa en dikt eller lyssna på musik som du har skrivit eller spelat in? Sjunger du nåt?
Last edit: 5 år 1 månad sedan by RainDrops.
  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 1 månad sedan #1133801 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Sociala regler, aspergers?
Ja och nej frågeformulär är lite dumt borde vara mera jag vet inte svar eller flera till alternativ att svara på än endast ja och nej svar!
Mer
5 år 1 månad sedan #1133913 av Recard2016
Har min blogg här där ja postar gamla dikter ja skrivit med nya förklaringar; recard86.bloggo.nu Inte skrivit nåt nytt på säkert 5 år så suger nog nu, det e sånt man måste underhålla hela tiden för att inte tappa det.

Har bortsett från mitt tonårsband med 2 gitarrer o sång inte skrivit mer än ett par låtar. När jag var i Kanada 2007/2008 bodde jag i en liten cell med en madrass på golvet, en radio o en akustisk gitarr, då hade jag inget annat o göra o blev rätt duktig, men sen i takt med att jag aldrig lärde mig spela o sjunga samtidigt så tröttnade jag. Nu har jag inte spelat gitarr på säkert 7-8 år o suger nog igen. Den här låten e ett skämt o från när jag var 17;
Mer
5 år 1 månad sedan #1133933 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Sociala regler, aspergers?
Det är ett test, men en utredning är bra mycket mer grundlig. Ett sånt test kan man ju "svara rätt på" (man vet ju vad resultatet kommer bli medan man svarar), men det är svårt många timmar i streck framför en psykolog med åratals utbildning och erfarenhet.
Mer
5 år 1 månad sedan #1133945 av Recard2016
Jo jag genomgick en utredning där de valde mellan schizofreni o aspergers, o efter mycket problem valde de slutligen den tidigare. Men man kan ju ha båda.
  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 1 månad sedan #1133949 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Sociala regler, aspergers?
Konstigt att dom valde ena framför andra. Hmmm