Sociala regler, aspergers?

  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 1 månad sedan #1133972 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Sociala regler, aspergers?
Ja du borde skriva film då får man tänka på sånt som tex v i vendetta hur skrev dom manuset på den filmen jo fritt fram och skriva en av tidernas bästa film.
Mer
5 år 1 månad sedan #1133983 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Sociala regler, aspergers?
En del terapeuter är jävla idioter.
Mer
5 år 1 månad sedan #1133989 av Recard2016
Hon trodde inte på växthuseffekten kommer ja ihåg. Undrar lite om det var för att jag vatt iväg till Kanada ett år o gjort revolution, personer i min bekantskapskrets var under övervakning där det året jag var där, o även det anarko-syndikalistiska haket ja hängde på dagligen var under viss övervakning. Så tänkte de "nu jävla ska vi sätta dit han!" Eller är det en vanföreställning!?

Nu har jag nog hittat rätt dock, har en skitbra läkare, en bra terapeut o en bra kp.
  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1134071 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Sociala regler, aspergers?
Det är precis det jag har stort sett större delen varit i kontakt med olika människor som av olika anledningar varit avlyssnade eller förföljda av olika former av åtgärder och discipliner mot dessa för dom är normbrytande eller starka åsikter åt höger eller vänster.
Last edit: 5 år 1 månad sedan by RainDrops.
Mer
5 år 1 månad sedan #1134148 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Sociala regler, aspergers?
Sociala svårigheter ingår i schizofrenidiagnosen så det liknar autism på den punkten. men autism upptäcks oftast före 10 års ålder, medan schizofrenin dyker upp vid 20-25 års ålder.
Mer
5 år 1 månad sedan #1134149 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Sociala regler, aspergers?
Då borde jag ha schizofreni, för jag fick diagnos vid typ 26års ålder