Hur sjysst är du???

Mer
17 år 7 månader sedan #49138 av Sylviaplath
Svar från Sylviaplath i ämnet Hur sjysst är du???
Vad pengarna efter skatt räcker till beror mycket på kostnaden för att överhuvudtaget bo.
  • Besökare
  • Besökare
17 år 7 månader sedan #49139 av
Svar från i ämnet Hur sjysst är du???
jag är glad för din skull,behöver inte försvara dig för att du har bra inkomst.dom som klagar har bara taskig självkänsla.jag har 5600 kr över efter hyran,varje månad.eftersom jag aldrig haft ett arbete.det blir tufft i framtiden.vill inte sluta mitt liv på en psykiatrisk avd.jag är så rädd för framtiden.kram
Mer
17 år 1 vecka sedan #73582 av scannercicret
Svar från scannercicret i ämnet Hur sjysst är du???
De som har ärft en 12 siffrig summa. Behöver bara sätta in slantarna på ett hög%ig sparkonto. Där efter göra ett utag till sitt persionkonto och överskottet pär år tillbaka till sparkontot.

Vidare finns det en lag, som lyder att efter en viss mängd pängar, får man välja upp till 30% eller 50% på sitt sparkonto, om man går med på att betala in minst 1% av räntan till banken.

Men innan dess, ska det ha gått minst 8 släcktled, med ett lagom sparandet i arv.

När jag spelade Straegirollspel innom Ett Verkligt Liv. Kunde man tillslut enligt dagens utveckling, med att ändast taut räntan. resa omkring så mycket mab ville, och bo på vilket hotell som hälst. Trods det blev det minst 1,50skr över vid varje års slut.
Mer
17 år 1 vecka sedan #73601 av mopa
Svar från mopa i ämnet Hur sjysst är du???
Jag får 9000kr med bostadstillägget. Har en hyra på 2250kr, dom vanliga räkningarna, som telefon, försäkring, medicin,mm.
Klarar mig ganska bra, inget lyxliv precis, men kan köpa det man behöver. Mina djur kostar en del o jag röker.
Jag skulle oxå vilja ha nån som hjälpte mig med städning o sånt. Är bedrövligt dålig på det. Men jag försöker så gott jag kan ändå.
Om nån vill o har råd att betala för städhjälp, så tycker jag det är helt okey.
Mer
17 år 1 vecka sedan #73604 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hur sjysst är du???
mopa, om du har problem med städningen, så kanske du kunde begära hjälp av kommunens boendestöd? Jag tror det hjälper till med sådana saker. Abzu har haft hjälp med boendestöd, så hon vet säkert och också vad det kostar. Jag tror inte att det innebär någon stor kostnad att ha boendestöd.
Mer
17 år 1 vecka sedan #73617 av mopa
Svar från mopa i ämnet Hur sjysst är du???
Ja, boendestöd skulle vara bra. Har liksom aldrig kommit för mig att fråga efter det. Vill ju så gärna klara mig själv...korkat....
Men jag ska prata med min kp, jag behöver verkligen hjälp.