Alla människor är lika värda!

Mer
4 år 9 månader sedan #1170580 av Amandara
Jag känner mig värd! Jag är sedd och min svåra position. Hur göra rätt när det är knivigt hur gör man. Intressen hit och dit. Synpunkter hit och dit. Sagan om att vilja vara till hands och hur svårt det är. Jag är inte felfri jag gör bara så gott jag kan det blir ändå så sjukt fel. Ska man känna sig som en katt eller som en liten lus? Två ben att stå på.
  • RainNo2
  • Besökare
  • Besökare
4 år 9 månader sedan #1170581 av RainNo2
Svar från RainNo2 i ämnet Alla människor är lika värda!
Memphis det är en subjektiv åsikt.
Mer
4 år 9 månader sedan #1170584 av Geta
Härom dagen var det en mamma som skrev en debattartikel i Aftonbladet eller Expressen om att hennes barn med neuropsykiatrisk diagnos absolut måste inkluderas i en vanlig klass.
Mer
4 år 9 månader sedan #1170590 av Richard

Geta skrev: Härom dagen var det en mamma som skrev en debattartikel i Aftonbladet eller Expressen om att hennes barn med neuropsykiatrisk diagnos absolut måste inkluderas i en vanlig klass.

Tycker jag är fel!

En med t.ex. Asperger klarar normalt inte en vanlig klass. Jag klarade Åk. 1-9 med galans, men sen bröt min psykiska hälsa igenom fasaden. Men visst vill barnet det så... Jag klarade inte att redovisa inför klassen o sånt. Jag blev helt väck! Fick ett industrijobb efter gymnasiet, sen blev jag allt sjukare...
Mer
4 år 9 månader sedan #1170603 av Amandara
Jo, tjena.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 9 månader sedan #1170610 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Alla människor är lika värda!
Håller med Memphis, att det är en klyscha, i kommunen jag bor i har de en slogan 100 % välkommen, en klyscha det med.