Alla människor är lika värda!

  • RainNo2
  • Besökare
  • Besökare
4 år 9 månader sedan #1171044 av RainNo2
Svar från RainNo2 i ämnet Alla människor är lika värda!
Varför Geta tar dom inte mest akut i tur och ordning? Är det för att det är flera som behöver hjälp på en och samma gång som det går inte?
Mer
4 år 9 månader sedan #1171057 av memphis
Jag frågade en sjuksköterska, min svägerska, om detta. Hon sa att det är bara på akuten som gradering av patienterna sker. Och då är det mest akut som går först. Helt logiskt.
Mer
4 år 9 månader sedan #1171098 av Cosmos
Jag har en tå som är inflammerad och röd som jag bara har fått hjälp av sjuksköterskor med. Såret har nu brett ut sig och ser hemskt ut. Fler av sköterskorna har bara hänvisat till svampmedel trots att detta försämrar det hela. Läkaren jag träffade hänvisade bara till en sköterska som "kunde fötter". Denna tog dock det hela på allvar och hjälpte mig med behandlingen av de blödande sprickor som hade upptstått..

Tror det hela bottnar i min ålder och det faktum att jag har ett psykiskt tillkortakommande. Allt är väl bara inbillning för dem.
Mer
4 år 9 månader sedan #1171101 av Geta
Första gången som jag sökte för min hudcancer vid tinningen avfärdades det med att jag var en pillmoster och att jag skulle stryka på fet salva. Fick söka om flera gånger.
  • RainNo2
  • Besökare
  • Besökare
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1171118 av RainNo2
Svar från RainNo2 i ämnet Alla människor är lika värda!
Konstigt jag har varit flera ggr på psykakuten och dom har skickat mej till andra akuten och dom andra skicka tillbaka mej tex en gång sökte jag för panikångest och psykakuten trodde det var hjärtinfarkt

Hur är det med fötterna idag?
Last edit: 4 år 9 månader sedan by RainNo2.
Mer
4 år 9 månader sedan #1171138 av Cosmos
Nej, det är rött och svullet samt svider och kliar. Måste söka läkare för detta. Men vad gör man när man inte blir tagen på allvar?