Städar ni? Hur fungerar det att tvätta?

Mer
4 år 3 månader sedan #1223374 av IngeF

memphis skrev: Mitt tips är att skaffa en diskmaskin. Då blir det inte lika mycket disk framme. Jag har en diskmaskin som jag använder mer och mer. Den drar inte mycket ström vilket jag var orolig för, utan elräkningen ser likadan ut som innan.


Moderne elektriske apparater drar mye mindre strøm enn de gamle tilsvarende. Men kjøper man stereokomponenter kan man i blant finne veldig bra underprisede saker i bruktbutikker. Tror nok mye av grunnen til at disse apparatene låter så bra sammenlignet med mange nye, er større transformatorer.
Mer
4 år 3 månader sedan #1223388 av 1Dave
Vi hjälps åt med städningen och tvätten här hemma. Diskningen gör jag 99 av 100 gånger.

/Dave
Mer
4 år 3 månader sedan #1223642 av Admin1
Är det någon som har egen tvättmaskin?
Mer
4 år 3 månader sedan #1223649 av memphis
Jag har det. I badrummet. Min lillebror har elbehörighet och han kopplade in den åt mig. Han är väldigt skicklig, det tog honom några minuter. Det är skönt att ha en egen maskin, även fast jag använder den stora tvättstugan också.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1223655 av Nissegossen
Våra tvättmaskiner har ett program för ylle en S.k yllevagga samt att man välja/välja bort extra skölj lägga till skölj extra centrufigering

Snabbmata programmet välja köra resten eller mata på och ta ut tvätten om man redan tryckt på start. rätt stora maskiner inget för en lägenhet.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 3 månader sedan #1223657 av memphis
Vi har också sprillans nya fina maskiner i tvättstugan. De har många olika program för fintvätt/ylle och även ett handtvättprogram som jag använder med glädje, för jag gillar inte att tvätta för hand.