Städar ni? Hur fungerar det att tvätta?

Mer
4 år 3 månader sedan #1223665 av Geta
Tycker att det är skönt att slippa bekymret med egen tvättmaskin.
Mer
4 år 3 månader sedan #1223666 av Nissegossen
Jag gör det oftast ylletröjor eftersom jag vill ha dem hela. De tar stryk av tvätt. Raggsockor får gå med vanliga tvätten de är såpass små att det inte gör mig något. En skjorta blus skrynklig hinner inte stryka dit med en galge ta sätt någonstans över badkaret eller någon annan bra stans ta stryksprayen spraya dem medan de hänger släta fina, om ni hinner låt torka. En skrynglig duk lägg på bordet spraya vatten ta händerna dra i tyget från mitten och ut resultat slät duk

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 3 månader sedan #1223746 av Maxjohan1983
Jag gillar inte stora tvättstugan nedanför mig. Den känns otrevlig på nåt sätt. Vet inte om det hänt nåt där eller vad det är. Gamla spöken?

Jag tvättar alltid i den lilla där finns det inga rum mer än dass förutom tvättrummet. I stora finns det gästrum för de som vill övernatta.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 3 månader sedan #1223748 av Geta
Senast som jag hade psykos för 15 år sedan, vågade jag inte tvätta i tvättstugan. Skaffade egen tvättmaskin men den är trasig nu.
Mer
4 år 3 månader sedan #1223756 av Maxjohan1983
Som UJ skrev. "Varje år mördas någon under en fejd i tvättstugan."

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 3 månader sedan #1223763 av Geta
Skulle aldrig falla mig in att börja bråka i tvättstugan.