Har ni Sexlust?

Mer
3 år 6 månader sedan #1290240 av memphis
Svar från memphis i ämnet Har ni Sexlust?
Finns den som injektion? Du borde ha en injektion, Drummer, så att du inte bara kan sluta med medicinerna.
Mer
3 år 6 månader sedan #1290242 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Har ni Sexlust?
Kanske behöver Cisordinol injektion!
Mer
3 år 6 månader sedan #1290294 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Har ni Sexlust?
Frustrerad, stark sexlust, men ingen resning, åt helvete, sex är en del av livet.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1290307 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Har ni Sexlust?
Var glad att din sexlust är borta. Jag har sexlust ibland och jag avskyr det. Jag vill aldrig nånsin ha sex igen för jag är så förstört av sexuellt våld jag har blivit utsatt för. Ändå hade jag sex i förrgår. Och jag blir så äcklad av det. Kladdigt kletigt och snuskigt. Usch fy! Jag praktiserar meditation vissa perioder intensivare för att hjälpa mitt begär mot sex på ett andligt plan på rent av personlig utveckling. Uppnå högre nivåer av medvetandet. Renare energier och. Jag såg en kvinna häromdagen som ville ta kontakt jag tror det var en sexmissbrukare. Tyvärr så är jag gay. Så det fungerar inte. Men man märker av varann vi som är sexmissbrukare. Jag avskyr, föraktar och hatar allt som har med sex att göra med.


Kort sagt sex är bajs! Du behöver annan form av närhet. En kvinna som förstår dig och tar dig som du är. Det är otroligt viktigt med såna partners eller vänner. Som förstår en helt. Jag har ett par såna vänner. Det ger livet mening och det blir intressant att leva. Man behöver bra människor runt sig som är bra för en. Tex partner. Ett förhållande med en kvinna ska inte handla om sex såsom det gör för oss män. Det ska handla om trygghet, kärlek, tillit och empati. Och det är just detta som är det bästa i förhållande istället för snusk.


Sedan medicinbyten ska man inte ge råd om när man inte är den här människans läkare. Jag har lärt mej numera att ge råd om mediciner och byten och höjningar ska inte diskuteras annat än med läkaren för det kan bli så jävla fel enligt min erfarenhet. Däremot ska man uppmuntra människor att fortsätta äta sina mediciner som läkaren ordinerat om det inte är direkt livsfara. Vilket jag tror aldrig inträffat på viska.
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 6 månader sedan #1290335 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Har ni Sexlust?
Sexet är en del av livet som ger en kryddan på livet i en tvåsamhet, kittet som håller som håller samman två människor. Om inte får man leva som två kompisar och dela boende, men var är kryddan som ger det smaken?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1290336 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Har ni Sexlust?
Nissegossen jag har vänner som uppfyller alla behov en partner skulle ha gett utom sex. Sex söker jag från tillfälliga lösa förbindelser. Vill inte binda mej upp. Men sex är så jävla överskattat. Om man tycker sex är så jävla viktigt att man pratar om det som ett helt ämne på viska så är det synd om för då har man aldrig fått ett riktigt nyp. Jo och man är så himla desperat kontakta en eskortservice. För ingen vill knulla med en psyksjuka kåt gammal bock.