Har ni Sexlust?

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 6 månader sedan #1290523 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Har ni Sexlust?

Geta skrev: Jocke,

Det är inte önskvärt att vi med schizofreni skaffar barn. Dels med tanke på ärftligheten och dels på att vi knappt kan ta hand om barn, när vi knappt kan ta hand om oss själv.
Onanera får vi säkert göra så mycket vi önskar.


För tidigt på morgon, för att prata utsvävande om sexualitet! Men jag vill bara säga, att sex är av dubbelmentalitär art, man uppmuntrar till barn, samtidigt som det är straffbart att ha sex mot pengar. Nä, vi tar det hela senare, nu till jobbet snart!

Vars är världen på väg?
Mer
3 år 6 månader sedan #1290535 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Har ni Sexlust?
Jocke, vid 0500 uppträder något på mannen, detta då de manliga hormonerna är högst på tidig morgon, så mannen har störst lust på sex tidig morgon så det du säger är för tidigt att dryfta på morgonen, jag undrar jag....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 6 månader sedan #1290551 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Har ni Sexlust?
Är lite morgontrött! Hjärnan hade inte kommit igång

Vars är världen på väg?
Mer
3 år 6 månader sedan #1290552 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Har ni Sexlust?
Hjärnan har sitt, kroppen något annat att reflektera över

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1290555 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Har ni Sexlust?

memphis skrev: En porrskadad generation talas det om. Jag minns mitt första möte med porr. Det var traumatiskt! Jag var ca 8 år och jag och en kompis hittade en bunt porrtidningar bakom skolsköterskans barack. Ja det var ett hemskt uppvaknande, vad vuxna kunde göra med varandra. Vi var djupt äcklade, främst av oralsexet. Jag tror inte ens det var särskilt hård porr på den tiden...som det är idag när internet svämmar över av grovaste porr. På 70-talet var det väl mest s k "gladporr". Haha. Vilken jävla chock vi fick den dagen.


Jag känner igen det där. Vi hade hittat en porrtidning. Jag förstod dock inte att det var så man får barn, utan hade fått höra att barn "bara blir till". Vi eldade i alla fall upp den i skogen. Porr ger dock en snedvridning av hur en sund kärleksrelation ska vara.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 6 månader sedan by Zoidar.
Mer
3 år 6 månader sedan #1290556 av Geta
Svar från Geta i ämnet Har ni Sexlust?
Var nog 10 år, när vi hittade porrtidningar som sopbilen hade tappat i dikena. Min kompis och jag var väldigt intresserade. Det var runt 1960, så det var nog ganska snäll porr.