Har ni Sexlust?

Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1290451 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Har ni Sexlust?

Pimed skrev: När man har blivit impotent pga mediciner skriver läkare ut se länk. Den fungerar väldigt framgångsrik. Jag har fått den utskriven när jag fick impotens och kunde inte njuta av samlag pga en medicin. Och det hjälpte jättebra!

www.fass.se/m/produkt/20021112000027/public/tabproduct



Har haft denna Caverject Dual, samt ni jobbar inom vården annat är uteslutet ni får då inte titta
www.pfizerpro.se/vara-tjanster/utbildnin...sfilm-caverject-dual

Taskigt(!) nog restnoterad och har slutat tillverkas

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Nissegossen.
Mer
3 år 6 månader sedan #1290452 av memphis
Svar från memphis i ämnet Har ni Sexlust?
Jo det vet jag. Vi är många ned sjukdomen som har svårt för att ha sex med en annan människa. Men det förändrar ju inte vad sexualitet är.
Mer
3 år 6 månader sedan #1290453 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Har ni Sexlust?

memphis skrev: Vadfalls?!!


Gällde Pimed inte dig...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 6 månader sedan #1290454 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Har ni Sexlust?
Det är själva intimiteten som är svår för många, inte sexet i sig. Men hittar man en själsfrände hos vilken man känner sig trygg kommer nog resten automatiskt.

Rent allmänt är sex både överreklamerat, överskattat och överutnyttjat.
Mer
3 år 6 månader sedan #1290455 av krokus
Svar från krokus i ämnet Har ni Sexlust?
Ja, och jag föredrar sex där kärlek är inblandad. One night stands är inte min grej! Vid sexuella aktiviteter frigörs massa bra hormoner och sånt, som gör en glad. :tummenupp

För några år sedan var det någon medicin som jag tog, som dödade känseln mellan benen. Riktigt irriterande. Men nu minns jag inte vilken medicin det var, kan ha varit Fontex.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1290456 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Har ni Sexlust?
Nissegossen vad svamlar du om din gamla skata?