Har ni Sexlust?

Mer
3 år 6 månader sedan #1290557 av krokus
Svar från krokus i ämnet Har ni Sexlust?

Jocke skrev: Men jag vill bara säga, att sex är av dubbelmentalitär art, man uppmuntrar till barn, samtidigt som det är straffbart att ha sex mot pengar. Nä, vi tar det hela senare, nu till jobbet snart!

Köpa "sex" = köpa ett övergrepp/våldtäkt.
Svårare än så är det inte. Jag är fruktansvärt trött på folk som tycker att sex är en rättighet.

Den som nu kommer med argumentet att rullstolsburna (och andra funktionsnedsättningar) inte får ligga och därmed behöver köpa "sex"... Tja, ni är dumma i huvudet, som tycker så. Jag skriver det igen: sex är ingen rättighet!
Mer
3 år 6 månader sedan #1290558 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Har ni Sexlust?
Att folk får göra vad de vill med sin kropp, tycker jag är en rättighet.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1290560 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Har ni Sexlust?
Snackade med en tjej som träffade ny kille varje helg. Hon sa att det gav inget, så hon sökte istället en livspartner. Såg nu på FB att hon stadgat sig med en kille och fått barn. Det gjorde mig glad.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 6 månader sedan by Zoidar.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 6 månader sedan #1290561 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Har ni Sexlust?
Sex ska vara naturligt! Har aldrig pratat om att köpa sex, det är våldtäkt i kapitalistiskt system! Sex ska vara ngt man kommer överens om!

Vars är världen på väg?
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1290567 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Har ni Sexlust?

Jocke skrev: Sex ska vara naturligt! Har aldrig pratat om att köpa sex, det är våldtäkt i kapitalistiskt system! Sex ska vara ngt man kommer överens om!


Visst är det så, eller bör vara så.

Sex lost in space?!


Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 6 månader sedan #1290568 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Har ni Sexlust?
Krokus!

Jag menar att detta med sex är av dubbelmoraliskt art, man ska skambelägga män som köper sex ingen tvekan om den saken. Men sex är ngt som sagt som man ska komma överens om, säger personen nej så ska man respektera det! Men varför är barn en förevändning för friska att ha barn, det anses som det mest statusbyggande redskapet att ha barn. Men tänk om man som schizofren har valt bort barn i sitt liv, då sjunker man i aktning direkt.

Men hur får man sex, det kan man bara göra genom att tolka signaler eller fråga om tvekan råder om hur man ska göra. Att tolka signaler är jättesvårt, även för en expert som mig. Onani kan alltså vara enda sättet att tillfredsställa sig själv, jag vet feminister som har forskat i ämnet porr, säger att ungefär 5 % av porrmaterialet är bra porr och resten förödmjukande för både män och kvinnor. Trafficing borde ha en straffsats på minst tio år, många utländska kvinnor smugglas in i Sverige mot sin vilja.

Jag var som sagt lite trött i morse, men sex ska vara till för alla på frivillig basis.

Vars är världen på väg?