Onda andare

Mer
15 år 1 månad sedan #192430 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Onda andare
Om du skriver en bok, så kan du ju ha reklambanner här på Viska för den. Abzu och Compulsive har ju haft eller har banner. Sedan kommer snart också medlemmen Syntium med en bok om psykos och depression. Ganska många författare här.
  • Issa Jesus.
  • Besökare
  • Besökare
15 år 1 månad sedan #192434 av Issa Jesus.
Svar från Issa Jesus. i ämnet Onda andare
Inwatto överst,

bra försök inwatto!! kasta ut de oheliga från templet!! halleluja!
  • Jesus/Magnus
  • Besökare
  • Besökare
15 år 1 månad sedan #192438 av Jesus/Magnus
Svar från Jesus/Magnus i ämnet Onda andare

Inwatto skrev: Trots att jag träffat änglar, utomjordingar, avlidna själar, Ambres, djävlar och demoner har jag aldrig mött Satan eller nåt spöke. Lite brist i allmänbildningen tyckte jag övermodigt och beslöt mig idag för att träffa den onde som så många pratar om.

> ingen bra ide´..

Jodå, han kom som på beställning och undrade först nyfiket vad jag var för en typ. Sedan kallade han mig "liten skit" och "totalt ointressant" och ville gå sin väg. Då fick jag ett infall av hybris att hålla honom kvar, mot hans vilja. Det gick inte. Han ersatte sig själv med en demon och stack.

>men han gillar å pina folk..

Demonen försökte sedan i två timmar få mig att tänka dumma, snuskiga tankar och skriva dumma saker här på Internet..

>en sån demon har jag i mig! den sabbar mycke å ger mig dåliga tankar å skit! :sjuk

..men det stoppade jag. Det var lite jobbigt att behöva vakta sig själv mot sånt hela tiden. Det brukar jag inte behöva göra. Sedan gick demonen sin väg. Pust.

Nä, andar får nån annan syssla med. Det är inte nyttigt att hålla på med. :sjuk

>visst erom jobbiga!!

Mer
15 år 1 månad sedan #192441 av tanthandgranat
Svar från tanthandgranat i ämnet Onda andare
När jag var 9 hade vi ett lantställe där vi spenderade en sommar. Där fanns onda andar. Jag hörde dem på natten.

Det började alltid med att de knackade i väggen precis där min säng var. De försökte komma in i huset, men lyckades aldrig. Jag brukade gå och lägga mig på soffan i ett annat rum när de knackade och då upphörde det, men istället brukade de stå utanför fönstret och skratta ett hemskt elakt skratt och en del skrek alldeles hjärtskärande, som om de blev torterade. Jag hörde deras klampande utanför och det slutade alltid med att klampandet blev svagare och svagare innan det till slut försvann och jag äntligen kunde sova.

Usch, det var hemskt jobbigt.
  • Issa Jesus.
  • Besökare
  • Besökare
15 år 1 månad sedan #192452 av Issa Jesus.
Svar från Issa Jesus. i ämnet Onda andare
å.. stackars dig.. va hemskt! Gud var med dig.. för de nådde dig inte, eller fick inte härja med dig.
Mer
15 år 1 månad sedan #194498 av aliasFrollo
Svar från aliasFrollo i ämnet Onda andare
Är det någon här som har en kontaktlänk till någon exorcist? Det gäller inte mig utan en annan, men jag kan inte berätta några detaljer.