Onda andare

Mer
15 år 1 månad sedan #194500 av Geta
Svar från Geta i ämnet Onda andare
Gå till en kyrka så ber de över din bekant.
Mer
15 år 1 månad sedan #194501 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Onda andare

aliasFrollo skrev: Är det någon här som har en kontaktlänk till någon exorcist? Det gäller inte mig utan en annan, men jag kan inte berätta några detaljer.

leta
Googlesökning

www.google.se/search?hl=sv&q=exo ... %B6k&meta=

www.google.se/search?hl=sv&q=exo ... %B6k&meta=

Sökningar relaterade till: exorcist idag som driver utthe exorcism of emily rose exorcist william peter blatty exorcist director's cut exorcist emily rose
jason miller exorcist linda blair exorcist
Se längst ned på ovanstående länk!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 1 månad sedan #194508 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Onda andare
Ett gott råd i detta sammanhang, är att ge F-N i hela skiten, för han kommer att vara mitt i det hela!

Du står i fokus just nu.

Håll dig totalt utanför är mitt råd till dig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 1 månad sedan #194518 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Onda andare
Jag håller med Nissegossen... håll dig utanför det hela... att gå in i en andlig kamp är destuktivt om man är svag själv... då dras man med och kommer att må dåligt... det är bättre att be om förbön för personen i en kyrka... då samlas många i bön och styrkan i bönen kan befria personen från det onda inflytandet...
Mer
15 år 1 månad sedan #194714 av aliasFrollo
Svar från aliasFrollo i ämnet Onda andare

Nissegossen skrev: Sökningar relaterade till: exorcist idag som driver utthe exorcism of emily rose exorcist william peter blatty exorcist director's cut exorcist emily rose
jason miller exorcist linda blair exorcist
Se längst ned på ovanstående länk!


Tack för hjälpen! Jag skall skicka vidare det till personen i fråga.