Har Gud övergivit mig?

Mer
8 år 10 månader sedan #751143 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Har Gud övergivit mig?

Nissegossen skrev:

P@llekula skrev: Jo, jag dömer hela tiden. Är det bra eller dåligt, kan jag tänka. Det är att döma.

Kom ihåg att sanningen segrar.

Läs ovanskriften på en kyrka du kommer att gå in i. Den ovanskriften är inte som den i Auswich, arbeit macht frei utan vad som är den verkliga sanningen och den är Kärleken! Den har du Totalt glömt i sammanhanget! Kom ihåg det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 10 månader sedan #751145 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Har Gud övergivit mig?
Jag råkar leva precis som du.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 10 månader sedan #751146 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Har Gud övergivit mig?
Nu står du i skogen igen och väntar på att bli upptagen! När du kommer hem igen vänd dig till herren!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 10 månader sedan #751150 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Har Gud övergivit mig?
Läs på, för en gång skull, läs vad som står skrivet här under.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 10 månader sedan #751152 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Har Gud övergivit mig?
Du slåss intill tidens ände om du inte slutar slåss med dina villfarelser. Det gäller inte bara dig utan alla oss som är här och läser detta.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 10 månader sedan #751154 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Har Gud övergivit mig?
Behöver jag skriva, att störst av allt är kärleken och kärleken råkar vara Gud.... :angel

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum