Kristna till himmelen?

Mer
4 år 3 veckor sedan #1244122 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Kristna till himmelen?
Ja, jag är väldigt stresskänslig. Oftast går det, men sen, pang!
Mer
4 år 3 veckor sedan #1244125 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Kristna till himmelen?
Det er det ikke forstår Ms. Tibbs. En ting er at man ikke så noe da du var barn, det kan jeg godt forstå, men ingenting ble avdekket da du var på sesjon er aldeles utrolig. Jeg kan dog ikke si at jeg vet hvordan det fungerer. Grunnet at CP naturligvis var kjent, ble jeg aldri innkalt, fikk bare et brev i posten.
Mer
4 år 3 veckor sedan - 4 år 2 veckor sedan #1244126 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Kristna till himmelen?
På mönstringen kommenterade de bara att jag hade överrörliga leder. Men fick göra lumpen ändå, då jag sa jag gått i fjällen i Norge hela livet utan problem. :)

De ville ju skicka mig till psyket i lumpen.... då jag hade psykos. Ja, men så fick jag tältares istället.
Last edit: 4 år 2 veckor sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 veckor sedan #1244129 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Kristna till himmelen?
Jehovas vittnen, döper de i treenigheten?

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 3 veckor sedan #1244130 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Kristna till himmelen?
Jo, men jeg tenkte mer på mental egnethet. Gjør man ikke mentale tester i militæret for å se om man tåler press? Av en eller annen grunn ble Breivik avvist på sesjon som stridsudyktig. Mistenker at det var et slag for ham, med tanke på at publiserte bilder av seg selv i uniform, kalte seg "Kommandør i motstandsbevegelsen" etc. Planleggings - og gjennomføringsevne hadde han definitivt, så det der kan det ikke være intelligens i snever forstand som var årsaken.
Mer
4 år 3 veckor sedan - 4 år 2 veckor sedan #1244131 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Kristna till himmelen?
Absolut inte! De tillber bara Jehova Gud, inte Jesus eller anden!

Jag fick högsta betyg i befälslämplighet. Enda mentala nackdelen var att jag var mobbad som barn. Men på pappret var det inget fel på mig tyckte de.
Last edit: 4 år 2 veckor sedan by Admin1.