Hur många vänner har du?

Mer
7 år 8 månader sedan #859932 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur många vänner har du?
Det är konstigt att de som har mest vänner brukar klaga på att de
känner sig mest ensamma. Hur går det ihop?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 8 månader sedan #859935 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Hur många vänner har du?
Känner mig som Richard ungefär? Jag klarar inte längre samtal oavbrutet, så det är svårt att lära känna mig på riktigt?

Vars är världen på väg?
Mer
7 år 8 månader sedan #859941 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Hur många vänner har du?
Granne - ser på film och promenader med hund, hon ställer alltid upp trots egna diagnoser
Barndomskompis - Uppväxtorten. Väldigt taggad, hård men egentligen varmhjärtad
Örebroaren - Bor långt bort, har egen sjukdom med rullstol, men henne tror jag jag skulle klicka med efter femtio år
Solen - Träffat några gånger bor ej nära, har rullstol, men vem smälter inte av hennes solögon?
P-psyk - Vi var inlagda ihop första gången jag var på psyk. Skickar glada sms nu och då

...sen har jag glömt resten
Mer
7 år 8 månader sedan #859992 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Hur många vänner har du?
Flera vänner på målarverksamheten. ...kp...päron och syskon....M....J... Det räcker för mig
Mer
7 år 4 månader sedan #889600 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Hur många vänner har du?
Jag har inte många FB-vänner. Men på vilket sätt är detta ett bevis på att jag är en ensam kuf? Det har blivit en besatthet att ha så många vänner och likes som möjligt på FB.

Nej, jag har vänner av kött och blod. Jag skulle gissa att de är bortåt 50 st. Ungefär hälften av dem är "före avgrunden", resten är från denna. Jag fungerar egentligen bäst med de gamla vännerna som jag har en lång historia med.
Mer
7 år 4 månader sedan #889601 av Klanggedin
Jag har ett fåtal nära vänner som jag träffar några gånger i veckan!