Vad vill du bli?

Mer
18 år 11 månader sedan #15452 av toffel
Vad vill du bli? skapades av toffel
Long time no seen, typ. ach jag är så trött. Men, jag har tråkigt så jag kom på en sak, man kan egentligen aldrig vara för gammal för att vilja göra någonting, även om det är att flyga jorden runt eller skaffa hund or whatever. så jag tänkte fråga er.

Vad vill ni bli när ni blir vuxna, eller vad ville ni bli som barn när ni blev vuxna? Det är ju aldrig försent, är det något speciellt ni vill göra nu, kanske bli allmäktig på mars eller delfinskötare? o:


Jag själv ska/vill bli astronaut och stridspilot. Och stolt hundägare ^^ Och så ska jag resa jorden runt och peta på människor och köpa en katana i japan. Och bli ultraradikal och lifta i rymden.
  • Adde
  • Besökare
  • Besökare
18 år 11 månader sedan #15453 av Adde
Svar från Adde i ämnet Vad vill du bli?
Att forska fram det ultimata preparatet mot psykos, depression och maniska symptom. Preparatet ska inte ge några biverkningar alls och nertappningen ska kunna gå på högst en vecka..

Annars skulle jag vilja bli pilot lr något! :)
Mer
18 år 11 månader sedan #15460 av LucyintheSky
Svar från LucyintheSky i ämnet Vad vill du bli?
dagdrivare
Mer
18 år 11 månader sedan #15463 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad vill du bli?
Dagdrivare är vad jag blivit?
Nu ska jag inte arbeta på sommarcafé
i sommar.
  • Guest
  • Besökare
  • Besökare
18 år 11 månader sedan #15464 av Guest
Svar från Guest i ämnet Mina drömmar
Jag vill bli läkare och forskare, ha kunskap till att forska och framställa botemedel mot HIV ooch Aids.

Ner till Afrika med leg. utbildningen och arbeta där.

Träffa en vacker livspartner och kunna äta så mycket sushi, råbiff och mat jag kan.

Dessutom vill jag bli duktig i simning, löpning och sporter.


Jag vill tjäna pengar så jag klarar mig väl och kan hjälpa mina medmänniskor. :idea:


Också vill jag ha en riktigt mysig tjej vid min sida.


Mvh Björn
Mer
18 år 11 månader sedan #15465 av Malin
Svar från Malin i ämnet Vad vill du bli?
jag vill plugga...
och sen vill jag jobba med något praktiskt... typ konstnär, ja, det vill jag bli... och tjäna miljoner som jag kan skänka till välgörneht och forskning.

annars vill jag nog bara må bra...