Vad vill du bli?

  • Mhortz
  • Besökare
  • Besökare
18 år 11 månader sedan #15466 av Mhortz
Svar från Mhortz i ämnet Vad vill du bli?
När jag var lycklig och kär ville jag bli trollkar och håller på med detta ny på hobbynivå.

Numera vill jag mest av allt bara dö...
Mer
18 år 11 månader sedan #15475 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Vad vill du bli?
Livet blir lättare igen... och ny kärlek kan dyka upp när du minst anar det... att bli lycklig vill nog vi alla...

När jag var ung ville jag resa runt jorden... måla bilder av landskap och inre bilder... arbeta med människor... forska och undervisa... göra nytta för andra... känna att livet är meningsfullt... kan nog säga att jag fått chans att göra det mesta av det jag ville som ung... och bra många år finns förhoppningsvis kvar att förverkliga resten av mina drömmar...

Men den egentliga önskan är så enkel... lyckan... och meningsfullheten... det spelar ingen roll egentligen vad man gör om man gör något som betyder något för andra och för en själv...

Lyckan finns nog mest i gemenskapen med andra... och i naturupplevelser... en enkel skogspromenad kan ge lycka... liksom att höra fågelsång genom ett öppet fönster... eller att se ljuset på himmelen en sen sommarkväll... höra myggsurr... och andas dofter av blommande träd... för mig är allt detta lycka...
Mer
18 år 11 månader sedan #15601 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad vill du bli?
Jag skulle vilja bli dataprogrammerare eller något ditåt. Helst skulle jag vilja jobba i Asien t.ex. Indien där man förstår engelska.
Mer
18 år 11 månader sedan #15614 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet Vad vill du bli?
Alternativ,

:lol:

Samurajmålat...jaa..det e myndighets nörd-svenska.

Jag ser det hela framför mig, insatsstyrkan osv..
:D
Mer
18 år 11 månader sedan #15619 av Zedd
Svar från Zedd i ämnet Vad vill du bli?
Jag ville bli civilekonom eftersom jag torftigt nog gillar siffror och räkenskaper, men pga sjukdomen vill jag inte läsa vid universitet. Ett tag skötte jag ett litet företags hela ekonomi, men det blev för stressigt så nu jobbar jag bara med vanlig kontorsadministration, löneadministration samt översättningar.
Mer
18 år 11 månader sedan #15632 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet Vad vill du bli?

Niklas skrev:
Är det vårdintyget rationellt?


Hm, vad hade du "samurajmålat" då?
Du hade väl troligen satt upp håret och tagit på dig morronrock.