Vad vill du bli?

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1313505 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Hmm
Geta ät dina grönsaker som tex din morotssoppa som jag vill ha repectet på men inte får. Så lever du till 100 år.
Mer
3 år 3 månader sedan #1313511 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hmm
Receptet på morotssoppan är så komplicerat, så det orkar jag inte skriva av. Det ska vara färsk ingefära i soppan.
Mer
3 år 3 månader sedan #1313517 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad vill du bli?
Bli? Kommer nog inte att bli nånting mer i mitt liv. Kommer nog att dö i cancer vid en ganska tidig ålder. Om jag kunde ha en karriär så här på ålderns höst skulle jag välja att bli advokat. Det verkar intressant och jag får nytta av min människokännedom, samt tjäna bra med pengar.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1313535 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vad vill du bli?
Ingefära? Guuhhh va gott! Men jag fattar att du vill inte efter alla våra tjafs, bråk och mina CP-ryck och dina spydiga skarpa kommenterar

Min empati för djur har vuxit något enormt. Så jag kommer hjälpa utsatta djur både i Sverige och i utlandet. Det är där jag kan göra skillnad sedan komma ibland in på viska och tjata.
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 3 månader sedan #1313544 av wasp
Svar från wasp i ämnet Vad vill du bli?
Vill bli friska bara för en enda dag och känna mig opåverkad av neuroleptika. Känskolivet är så stört just nu. Har svårt med empati t ex och blir ofta rasande istället för ledsen..................
Mer
3 år 3 månader sedan #1313548 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Vad vill du bli?
Jag håller med dig wasp. Att bara få en dag när man är frisk och känslolivet står på max. Tidigare har jag ibland fått s k moments of clarity då jag upplevt både mig själv och omvärlden på samma sätt som när jag var frisk. Tyvärr har dessa ögonblick bara varit i några sekunder men det har räckt för att bli förtvivlad över att livet blev som det blev.