Förtidspensionär?

Mer
6 år 3 månader sedan #1008710 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Förtidspensionär?
Om du varit inlagd och fått injektioner så har du en diagnos. Injektioner och piller får man inte bara sådär utan att ha en. Det är inte så att du blivit ordinerad att äta Abilify varje dag av en läkare, men du har struntat i det?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
6 år 3 månader sedan #1008712 av Gardenia
Svar från Gardenia i ämnet Förtidspensionär?
Det har jag gjort, jag har skällt ut dem och klippt av banden med dem. Det är inte så många killar det rör sig om, tack och lov.

Geta skrev: Gardenia, varför har du inte visat de takterna för killarna som varit elaka mot dig?

Mer
6 år 3 månader sedan #1008714 av Gardenia
Svar från Gardenia i ämnet Förtidspensionär?
Nej, jag har ingen diagnos idag, psykiatrin har släppt mig. Däremot har min tidigare intelligenta hjärna blivit försämrad av medicinen och jag känner mig personlighetsförändrad.

zoegas skrev: Om du varit inlagd och fått injektioner så har du en diagnos. Injektioner och piller får man inte bara sådär utan att ha en. Det är inte så att du blivit ordinerad att äta Abilify varje dag av en läkare, men du har struntat i det?

Mer
6 år 3 månader sedan #1008715 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Förtidspensionär?
Jag skulle aldrig kunna vara med en religiös kvinna.
Mer
6 år 3 månader sedan #1008716 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Förtidspensionär?

Gardenia skrev: Nej, jag har ingen diagnos idag, psykiatrin har släppt mig. Däremot har min tidigare intelligenta hjärna blivit försämrad av medicinen och jag känner mig personlighetsförändrad.


Det stämmer inte. Medecin har inte den effekten. Psykoser har det däremot.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
6 år 3 månader sedan #1008719 av Encingnerius
Svar från Encingnerius i ämnet Förtidspensionär?

Gardenia skrev: Vad har du för tankar om mitt utseende?

Jag klär mig som en civilekonom.


Jag har inga tankar om ditt utseende.

Jag tänkte mer på de andra killarna/männen. De kanske inte vet hur man uppför sig och stöter på vackra kvinnor bara så där.