Förtidspensionär?

Mer
6 år 3 månader sedan #1008721 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Förtidspensionär?
Strax innan en psykos utbryter är man snudd på manisk, jäkligt kreativ och hjärnan fungerar till 110% sedan kommer vanföreställningar och om man då inte kan sova på flera dagar resulterar det i en psykos och när man får mediciner mot det blir det tyst i skallen och man känner sig direkt ointelligent och kreativiteten är puts väck. Man får ta det, men det är det jävligaste man kan råka ut för om man överlever och inte gå vidare dit där det är de dödas boningar.

Det är aldrig rätt att göra det. skickar med en text som ligger på viska för att skildra det. En präst i Domkyrkan ville ha med slutet på den, detta för att i slutet finns det som är positivt på en tema Gudstjänst om psykisk ohälsa [url:2584s04i]http://www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=13&t=896[/url:2584s04i]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 3 månader sedan #1008743 av Gardenia
Svar från Gardenia i ämnet Förtidspensionär?
Nej, verkligen inte. Jag ser väl rätt bra ut och skulle kalla mig söt/snygg/vacker, men mitt utseende har inte fört med sig några större fördelar i mitt liv.

Har lämnat detta bakom mig och orkar inte längre älta i deras beteende mot mig.

Encingnerius skrev: Jag har inga tankar om ditt utseende.

Jag tänkte mer på de andra killarna/männen. De kanske inte vet hur man uppför sig och stöter på vackra kvinnor bara så där.

Mer
6 år 3 månader sedan #1008745 av Gardenia
Svar från Gardenia i ämnet Förtidspensionär?
Ok, då får jag hoppas på att medicinen inte förstört min intelligens. Varken röker, dricker eller tar droger, så det kan inte bero på något sådant.

zoegas skrev: Det stämmer inte. Medecin har inte den effekten. Psykoser har det däremot.

Mer
6 år 3 månader sedan #1008819 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Förtidspensionär?
Jag är gammal men har ett foto som morsan fick och det är taget utav Aftonbladets dåvarande fotograf i en kåk på Molinsgatan som soc ägde men där lagade vi patienter och personal mat tillsammans och där fick vi göra massage på kroppskännedom och vi rullade bollar över varandra och det var det som väckte min nyfikenhet på massage och därför kan jag ge massage, har själv masserat en person som själv var massör och han gillade det.

Nå, efter att morsan dog har jag fått fotot tillbaka och tjejerna säger är det du? Ja, svarar jag alltid det är taget när jag var 25. Du var snygg där brukar de säga

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 3 månader sedan #1008843 av Encingnerius
Svar från Encingnerius i ämnet Förtidspensionär?
Jag orkar inte att massera andra så länge. Armarna klarar inte av det. Kanske finns olika tekniker att följa?
Mer
6 år 3 månader sedan #1008847 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Förtidspensionär?
Man bör ha uthållighet, den kvinna jag hade sist sade, du måste ha kommit på G-punkten, vadå, det var den jag sökte :rotfl

Jag bara bytte hand

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum