Förtidspensionär?

Mer
6 år 3 månader sedan #1008461 av Carmen Al Kebab
Svar från Carmen Al Kebab i ämnet Förtidspensionär?

Gardenia skrev: Nej, det är det inte. Men jag hamnade på psyket delvis pga jag mått dåligt av att vara singel så länge... Sedan var det även ett par andra saker som hade hänt.

Har varit deprimerad pga att jag varit singel och väntat på att träffa den rätte. Träffade "fel" kille för några år sedan, han var riktigt elak mot mig pga det han gjorde.

Tyvärr men vill du ha ett riktigt stöd så finns det bara vänner, partner och internet som kvinna.

Vill du berätta vad den elaka killen gjorde? Visste han om att du hade varit till psykiatrin?
Mer
6 år 3 månader sedan #1008463 av Gardenia
Svar från Gardenia i ämnet Förtidspensionär?
Har inga vänner och visste inte att läkaren jag pratade med skulle sätta mig i en taxi till psykakuten. Hade inga som helst kunskaper om psykiatrin innan jag hamnade där. Detta var för ca tre år sedan.

Nej, vill inte berätta vad killen gjorde. Det var över sex år sedan vi träffades, så långt innan jag hamnade hos psykiatrin. Träffade även en annan elak kille för 2,5 år sedan som ville ta en massa nakenbilder på mig och tyckte att jag skulle spela in porr och klä mig sexigt, han kallade mig för elaka saker, så jag gjorde slut såklart. Träffade honom när jag hade fått en Abilify injektion och var lite seg i huvudet, det hade kunnat gå riktigt illa.
Mer
6 år 3 månader sedan #1008466 av Carmen Al Kebab
Svar från Carmen Al Kebab i ämnet Förtidspensionär?
Folk har väl låg respekt mot dig av någon anledning, man kan säkert gissa ut själv om man gör en granskning av sitt liv.

Ibland är mänskligheten inte så vacker, sånt märker man med livserfarenhet... Med det skrivet så måste man erkänna att det finns många bra människor där ute.
Mer
6 år 3 månader sedan #1008493 av Gardenia
Svar från Gardenia i ämnet Förtidspensionär?
Ursäkta??? Folk har låg respekt mot mig??? Av vilken anledning då?? Jag har fan inte gjort något, har varit en mönstermänniska i hela mitt liv, duktigaste tjejen i klassen, höga betyg och en magisterexamen. Du kan fan dra åt helvete.
Mer
6 år 3 månader sedan #1008494 av Carmen Al Kebab
Svar från Carmen Al Kebab i ämnet Förtidspensionär?
Ibland har folk låg respekt mot mig också, men jag vet varför.
Mer
6 år 3 månader sedan #1008497 av Gardenia
Svar från Gardenia i ämnet Förtidspensionär?
Varför har folk låg respekt mot dig då?

Folk har ingen låg respekt mot mig, finns ingen anledning till det. Jag har inte gjort något. Varför tror du folk har låg respekt mot mig??