Försäkringspengar! 2

Mer
7 år 1 månad sedan #918692 av Utomjordingen
Hur löser man försäkringspengar för en sådan som jag har varit utsatt för i mitt liv?

1. När jag var 5 år gammal och råkade ut för en riggad trafikolycka och miste mjälten på köpet. Fick inte öre för den händelsen.

2. Jag var 18 år och insjuknade i schizofreni så jag blev tvångsmedicinerad/tvångsinslag på mentalsjukhuset. Fick inte ett öre för den gången heller.

3. Sen har jag haft satans ljuden tinnitus nivå 3 sen 1980-talet. Fick inte försäkringspengar på grund av det heller.

Så vad är det för djävla fel i systemet att jag inte har fått rätt till någonting?

Här har jag levt med en fjuttig sjukersättning sen våren 1990 och vart tvungen och levt på kvinnor för att jag ska överleva här på denna planet jorden. Är det riktigt tycker Ni?
Mer
5 år 11 månader sedan #1058650 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Försäkringspengar!
Fick korta ner denna långa tråd.
Mer
5 år 11 månader sedan - 5 år 11 månader sedan #1058652 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Försäkringspengar!
Jag är klar med den här tråden också! Jag lär ju ändå inte få kallelse till kurator. När du ändå är i gång så kan du radera hela mig.
Last edit: 5 år 11 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 11 månader sedan #1058657 av krokus
Svar från krokus i ämnet Försäkringspengar!
Utomjordingen,
Du får nog tjata lite på psykiatrin för att komma i kontakt med en kurator! Jag tycker inte att du ska ge upp.
Mer
5 år 11 månader sedan #1058658 av Geta
Svar från Geta i ämnet Försäkringspengar!
Kan inte du och din kvinna själva söka försäkringspengar?
Mer
5 år 11 månader sedan - 5 år 11 månader sedan #1058713 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Försäkringspengar!
Kurator finns på den mottagning där du får mediciner i fråga om fondmedel bör du söka på mottagningen för att ansöka om fondmedel samt de försäkringar i fråga om dig, kuratorn där kan hjälpa dig.

Ifråga om fondmedel kan kuratorn ha ett ess i bakgrunden där kuratorn vet att man kan få pengar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 11 månader sedan by Admin1.