Försäkringspengar! 2

Mer
5 år 10 månader sedan #1062177 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Försäkringspengar!
Det som kanske kan minska skriken är Clozapine. Har läkare sagt att du har tinnitus eller har du kommit på det själv?
Mer
5 år 10 månader sedan - 5 år 10 månader sedan #1062183 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Försäkringspengar!
Nä, utan jag kom på det själv när jag fick tinnitus och det var när jag var i tonåren men tänkte inte så mycket på det då. Men sen våren 1990 så kom skriket också inne i mitt huvud (en orsak av flera var på grund av misshandel - tror jag) och då vart det fritt fall, spiral ner hela tiden efter tinnitus och skriket. Skriket inne i mitt huvud som jag fick våren 1990 var droppen som fick bägaren att rinna över. För efter det så kom även hörselhallucinationer för första gången ungefär i samma veva.

Då när jag inte visste vad hörselhallucinationer var som jag fick våren 1990 så gjorde det så att jag fick nedtryckta känslor som slog över och då vart det kört för alltid. Jag gick känslomässigt sönder i hela kroppen om man nu kan uttrycka sig så.
Last edit: 5 år 10 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 10 månader sedan - 5 år 10 månader sedan #1062245 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Försäkringspengar!
Sen tycker jag att det var/är väldigt konstigt att ingen under hela min uppväxt låtsades att jag inte hade varit med om en riggad trafikolycka när jag var 5 år gammal. Ingen pratade om min olycka, inte släkten, inte ens min mamma eller systemet!
Last edit: 5 år 10 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 10 månader sedan #1062246 av Geta
Svar från Geta i ämnet Försäkringspengar!
Det kan ha varit för smärtsamt.
Mer
5 år 10 månader sedan - 5 år 10 månader sedan #1062247 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Försäkringspengar!
Ja, det kanske inte var så konstigt att jag i tysthet var självmordsbenägen mellan 12-15 år gammal! Jag försökte flera gånger ta livet av mig när jag var barn men misslyckades med detta om och om igen och ingen i min omgivning kunde se att det var så allvarligt med mig för jag dolde mitt dåliga mående.

Sen våren 1990 - var det kört! För då ville jag inte längre ta livet av mig. :rotfl
Last edit: 5 år 10 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1078304 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Försäkringspengar!
Det kraschade psykiskt för mig för 4 år sedan och nu har det kraschat för psykiatrin!

Fick en vanföreställning som är så här:

Får jag inte en tid till en kurator angående försäkringspengar då kraschar psykiatrin! Och vad har hänt? Jo, jag har väntat på en kallelse till kuratorn i över 1 år så nu har psykiatrin kraschat - fick bekräftelse på det. Eller så kan man vända på det, jag får inte kallelse till en kurator för psykiatrin har kraschat... .

300

300
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Utomjordingen.