Försäkringspengar! 2

Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1078405 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Försäkringspengar!
Det kanske låter enkelt men i mitt fall är det inte det eftersom jag har haft med psykiatrin att göra sen våren 1990. Psykiatrin hade ju missat mig när det gäller det redan då. Det här är en lång process - det är inget man gör över en dag. Därför måste jag ha hjälp utav en kurator.

Du Geta, vet att jag har förklarat tidigare för Dig men du tycks glömma vad jag har skrivit tidigare om och om igen - inte gör det lättare när Admin1 tog bort tråden, när det gäller 1:a delen "Försäkringspengar!".
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 8 månader sedan #1078408 av Geta
Svar från Geta i ämnet Försäkringspengar!
Jag vet ingen medlem här på Viska som har fått hjälp med att söka försäkringar inom psykiatrin. I mitt fall har det aldrig varit på tal.
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1078410 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Försäkringspengar!
Du vet väl vad en kurator är för någonting - eller? Kurator är ju till för att hjälpa patienter förstås!

Jag vet flera stycken medlemmar här på Viska som har fått försäkringspengar på grund av psykisk sjukdom! Antingen har de fått hjälp utav anhöriga eller utav en kurator eller lyckats på något vis fixa det själv men jag har inte fått hjälp utav någon sen jag var 18 år gammal då jag nyinsjuknade för första gången.
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 8 månader sedan #1078411 av Geta
Svar från Geta i ämnet Försäkringspengar!
Men du har ju en skärpt kvinna som kan hjälpa dig.
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1078412 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Försäkringspengar!
Ja, men jag och min kvinna har ju tagit tag i det här och bett om att få kallelse till en kurator! Du fattar nada när det gäller min situation!

Jag har inte varit ihop med min kvinna sen våren 1990 heller!
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 8 månader sedan #1078413 av björk
Svar från björk i ämnet Försäkringspengar!

Utomjordingen skrev: Ja, men jag och min kvinna har ju tagit tag i det här och bett om att få kallelse till en kurator! Du fattar nada när det gäller min situation!

Jag har inte varit ihop med min kvinna sen våren 1990 heller!


//Utomjordingen,

När jag gick i årskurs 7-8 va de en
inte bara en Mega rik utan Mega Mega rik.
Kvinna eller tjej. Hon var helt klart intresserad
av mig. Hon va så pampig och glammig.
Typ gillar Du mina ögon frågvis och en
sån som stöttar en i sidan. Med lyster så höll om på så att smickra och fjäska o
smörade tills hon fick nog. Mina förutsättningar var bara grabbig fotbollslekar
tv spel bara detta.

Efter ett tag vände hon på myntet och talade illa jag blev ledsen då och bekymrad för att mitt själv förtroende krympte en aning. Men.
Man inte stanna kvar i räkmackan om man lider bra förspännt efter ett tag säger man hejdå räkmacka då får man finfördela och kanske äta vindruvor och inse att det rodnande kvantiteten den skatt kistan förblir odisponibel