Kan ni spara pengar?

Omröstning: Kan ni spara pengar?

Jag sparar mycket
Inga röster 0%
Jag sparar en del
7 25%
Jag sparar lite
8 28.6%
Jag sparar ej
7 25%
Jag går back
6 21.4%
Totalt antal röstare: 28
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
5 år 7 månader sedan #1090731 av Zoidar
Som frågan lyder ...

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 7 månader sedan #1090732 av Miika
Svar från Miika i ämnet Kan ni spara pengar?
Skulle kunna spara men spenderar pengar på resor till Finland och god mat
Mer
5 år 7 månader sedan #1090734 av Geta
Svar från Geta i ämnet Kan ni spara Spengar?
Sparar inte men har små utgifter.
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1090735 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kan ni spara Spengar?
Har ett konto bredvid bankomatkortet dit går 200:- kr varje månad, det är pengar jag kan avvara de märks inte och därifrån kan jag te x jul och nyår till de räkningar som skall betalas den siste, då kan jag föra över pengar till räkningarna och på novembers pengar går mycket utav maten till jul

Har dessutom gjort att pensionverket betalar till skattevetket varje månad 300:-, det gör att jag får skattepengar tillbaka till Midsommar, pengar man får suga på när hösten kommer.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 7 månader sedan #1090736 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Kan ni spara pengar?
Sen jag sa upp mig har ekonomin vart dålig men det visste jag ju att den skulle bli ett tag. Sparade mycket förr när jag hade fast anställning.

/Dave
Mer
5 år 7 månader sedan #1090737 av Richard
Svar från Richard i ämnet Kan ni spara pengar?
Jag sparar en del, eller inte jag, men min gode man. Det är tänkt till en resa, men jag vill hellre ha en ny dator...

Jag pensionssparade ca 100 000 kr, de kan jag inte ta ut förrän jag är 65 år. Men det var pappa som satte in 1 500 kr varje månad, men senare kom jag på ett sätt att ta ut det nu istället, så fick jag inte mer... Nu har pappa ett konto för min pension, som han ska testamentera till mig.