jag gapade nästan med munnen när jag såg - hade det inte på känn någonstans!

Mer
4 år 8 månader sedan #1181716 av Geta
Men alla orkar nog inte driva det inför tinget.
Mer
4 år 8 månader sedan #1181718 av Kn@sen
Näpp. Och det vet givetvis bluff makarna. De ser det som ett parti poker där de vinner till 90%.
Mer
4 år 8 månader sedan #1181719 av Geta
De skriver ju inte ut vad det är för räkning. Bara att det ska gå till inkasso.
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1181723 av Nissegossen
Hellre än låna pengar om man arbetar begär förskott på lön, skall ni byta jobb eller bli av med jobbet begär semester ersättningen om ni slutar på det arbetet det har ni rätt till när man slutat på arbetet då har ni en liten buffert för att kunna söka nytt arbete, räkningarna måste bli betalda även utan arbete samt om ni inte kan betala en räkning man kan inte sticka med huvudet i sanden och låtsas att det går bra. Nej ring upp den som ställt ut räkningen och säg exakt hur det är och ha en plan för att betala räkningen och be om anstånd, får den man skall betala till vill ju bara ha betalt och lämna en plan över telefon så är de allra flesta bra att tala med och lämnar anstånd med räkningen. Har ni inte hela summan utan det fattas pengar säg åt den ni ringt jag kan betala dessa pengar idag om det känns bättre, ni får resten när jag har pengar att betala det övriga beloppet. Jag har lärt mig på det hårda sättet gör som jag skrivet det löser en hel del problem

Geta skrev: De skriver ju inte ut vad det är för räkning. Bara att det ska gå till inkasso.

Är det en bluff syna bluffen deponera pengarna hos länsstyrelsen, vänd er till konsumentrådgivaren som vet gången ha dem i ryggen ty den som ställt ut räkningen har de hos konsumentrådgivaren en hög med papper om man är sällan ensam om att få en räkningen om det är en bluff. Konsumentrådgivaren kan driva talan mot bluffen och i de flesta fall blir det företaget kanske till och med borta från banan och återbetalnings skyldiga, samt att drivande kan skaka galler för bedrägeri

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 8 månader sedan #1181733 av Kn@sen
Världens minst befolkade yta är där ekonomiska brottslingar bör sitta, dvs, det är väldigt få som skakar galler mot det egentliga antalet. "Eliten" inser att skydda varandra då egna gärningar kan jämföras eller till och med förknippas.
Menar då inte solklara kriminella utan de som lever och verkar i gråzonen. Faller en faller alla.